Magda73 Äldre 27 Feb 17:42 10671 svar Återställ Anmäl Du ogillar detta Bjud in din blogg Del 2 - Hur gammal blir du? *TEST*magda.nu
Magda73 Äldre 28 Feb 07:34 #347 Återställ Anmäl Du ogillar detta - Det sitter i generna... *FOTO*- Hur gammal blir du? *TEST*- Kanske, kanske? *FOTO*- Vad heter din blogg?Välkommen till magda.nu
Magda73 Äldre 1 Mar 23:28 #429 Återställ Anmäl Du ogillar detta - Mer okej att lägga ut bilder på Facebook än på en blogg?? - NEJ NEJ NEJ!!! *BILD*- Det sitter i generna! *BILD*magda.nu
Magda73 Äldre 3 Mar 19:14 #499 Återställ Anmäl Du ogillar detta - Gnäll! - Bjud inte mig tack! *BILD*- Bröllop på gång! *BILDmagda.nu
Magda73 Äldre 4 Mar 17:07 #531 Återställ Anmäl Du ogillar detta - Är det okej att ha skönhetstävlingar för handikappade? *BILD* - Helt slut! *BILD* - Bjud inte mig tack!! *BILD* Välkommen till en varierad och välskriven blogg! magda.nu
Magda73 Äldre 5 Mar 18:21 #575 Återställ Anmäl Du ogillar detta - Vågar ni se vad jag har gjort idag??? *BILDER*- Idag ska det ske! *BILD*- Invalider på skönhetstävling? *BILDER* - Bjud inte mig, tack! *BILD* Välkommen till en välskriven och varierad blogg! magda.nu
Magda73 Äldre 6 Mar 21:22 #618 Återställ Anmäl Du ogillar detta - Andra chansen- Vågar ni se vad jag gjort idag?? *BILDER*- Idag ska det ske! *BILD*magda.nu
Magda73 Äldre 7 Mar 09:13 #625 Återställ Anmäl Du ogillar detta - Vad tycker du att det här ser ut som?? *BILD* Välkommen till en trebarnsmammas vrå på nätet! magda.nu
Magda73 Äldre 8 Mar 12:32 #667 Återställ Anmäl Du ogillar detta - Ta bort den här dagen! *BILD* - Vet du vad det här är? *BILD*- Vad i .....!? *BILD*Välkommen till en välskriven och varierad blogg!magda.nu