Geshia Äldre 16 Feb 11:32 10671 svar Återställ Anmäl Du ogillar detta Bjud in din blogg Del 2 Post och tävling :) Dagens outfit Måndag och dags för psykologen Namnam Trött, mat, post och hjälp i duschen Fraktur! Akuten! Dagens outfit Knas! Hero4kids.se Sjuk och blodigt! Scones och fint väder Smärtor! Äntligen fredag Tävling i samarbete med Alvaboden.se
Geshia Äldre 19 Feb 08:06 #99 Återställ Anmäl Du ogillar detta Köpes: Byxor storlek 92 och 98 Var är Geshiia? Vinnare - Likali.se Vinnarinfo Post och tävling :) Dagens outfit
Geshia Äldre 20 Feb 13:47 #146 Återställ Anmäl Du ogillar detta Veckans blogg - Jackie Ferm Mätt i magen! Pust, suck och stön! Köpes: Byxor storlek 92 och 98 Var är Geshiia? Vinnare - Likali.se
Geshia Äldre 5 Mar 16:26 #572 Återställ Anmäl Du ogillar detta Tacos och ont! Lite post Trevlig post! Dagens outfit Vild fest! Gratis presentkort hos BusMonster! Tävling i samarbete med Frökenlavendel.se Muppsan stora goodiebag! WTF! Ny vinnare! Totto och bokREA! Tips till er! Igår var det mörkt.. Finfint paket!
Geshia Äldre 6 Mar 20:07 #616 Återställ Anmäl Du ogillar detta Snyggaste syrran! Dagens outfit Jag tävlar! Mössor från Frithiof! Tacos och ont! Lite post Trevlig post! Dagens outfit Vild fest! Gratis presentkort hos BusMonster! Tävling i samarbete med Frökenlavendel.se
Geshia Äldre 8 Mar 18:47 #678 Återställ Anmäl Du ogillar detta Dagens outfit Pinsamma vuxna människor, skäms på er! Snyggaste syrran! Dagens outfit Jag tävlar! Mössor från Frithiof! Tacos och ont! Lite post Trevlig post!
Geshia Äldre 11 Mar 08:41 #760 Återställ Anmäl Du ogillar detta Före & Efter bilder! Det ÄR mitt! Vill ha! Vacker med spackel! Stadens tryck! Dagens outfit Pinsamma vuxna människor, skäms på er! Snyggaste syrran!
Geshia Äldre 11 Mar 17:20 #779 Återställ Anmäl Du ogillar detta Obehagligt! Vem vinner? Före & Efter bilder! Det ÄR mitt! Vill ha! Vacker med spackel! Geshiia.blogg.se
Geshia Äldre 12 Mar 14:54 #813 Återställ Anmäl Du ogillar detta Fredagstips! Ni där! Obehagligt! Vem vinner? Före & Efter bilder!