Hacka mail
Hej!
Är det lätt att hacka någons mail? Tror någon hackat min.. och bytt lösen. så jag undrar hur jag gör för att hacka mig in i den igen? hehe.. någon som vet hur man gör?
Hej!
Är det lätt att hacka någons mail? Tror någon hackat min.. och bytt lösen. så jag undrar hur jag gör för att hacka mig in i den igen? hehe.. någon som vet hur man gör?
Om du har ett lösenord som går att finna i någon av världens ordlistor så är det relativt enkelt. Men det är ju inte att "hacka" mailen om man skall vara petig.
Likaså kan det ju röra sig om att någon lyckats få ombord en keylogger eller liknande på din dator och snappat upp lösenordet.
Nej, jag tvivlar på att du kan "hacka tillbaka" din mail. Kontakta kundtjänsten hos din mailleverantör.
Okej, ja jag kommer inte in på min mail för att det står att lösenordet är felaktigt, mina bekanta har även sett 'mig' inloggad på msn osv. när jag inte varit i närheten av en dator.Jag har mailat kundtjänst utan att fått svar, gått 2 dygn nu. Jag börjar bli lite nervös då jag har viktiga mail och koder på mitt konto.
Bli av med jobbet? Ursäka, men vem i _h-vete_ (på ren svenska) använder en fri nättjänst för kritiska handlingar?
Det är lite "you get what you pay for" så att säga.
att jag har en mail och vi skickar viktiga dokument däremellan är väl inget brott.