Inlägg från: PåvägMotSyskon |Visa alla inlägg
  • PåvägMotSyskon

Vi som försöker att få en flicka eller en pojke

Minatre3 skrev 2010-05-08 20:37:25 följande:
    ..jo, jag visste när min ÄL var och när vi hade sex, hade 4/1 som BF men vid RUL fick jag 26/12....
    oj så långt fram =) hur kommer det sig, om du visste när äl skedde??

e de pojke du väntar?

de pratas ju att flyttas man fram så kan de bero på pojke i magen?
  • PåvägMotSyskon
    skrållan1978 skrev 2010-05-09 19:48:40 följande:
    lukasoviktorsmamma: ja det e säkert en kille, som sagt, könsknölen ser ju likadan ut på flickor o pojkar skillnaden är bara att själva vinkeln på den är annorlunda på pojke resp tjej, på pojke ska den vara vinklad uppåt i 30 graders vinkel, på flickor med "flat", mao mer rak o jämn om man utgår från ryggraden. Min bild är svååår
    *flinar* du får knacka på å fråga vem som e därinne o gottar sig {#lang_emotions_sunny}
    Theodor 070518, Dexter 090328. BF 5-6 Januari 2011
  • PåvägMotSyskon
    ÄlsklingsAdam skrev 2010-05-09 20:06:58 följande:
    Jag är inte heller ngn expert på ul bilder,men är det där verkligen könet? Jag tycker mer det ser ut som det andra benet som går uppåt och därför har hela benet hamnat "ur" bild. Då bilderna är 3 dimensionella. Sen tycker jag man ser foten uppe till höger? Tycker könet verkar lite högt placerat i förhållande till bebisens kropp? Väldigt nära naveln liksom? Sitter inte könet ngt längre ner? Men som sagt jag är INGEN expert...
    de va de jag sa till skrållan oxå, om de inte e lårbenet som fortsätter  sen efter de svarta mellanrummet.. men ja e heller ingen expert. fick de som kommentar av en som kikade
  • PåvägMotSyskon
    LukasoViktorsMamma skrev 2010-05-09 20:36:05 följande:
    Jo, från den jag har i magen nu har jag från v8, v13, o v 14, men jag har inte fixat att få upp dem på FL än, hur gjorde du??Kanske ska be mannen scanna in dem imorgon så jag kan lägga upp dem, men på dem ser man inte själva könet..
    nu lägger jag mig i, hoppas de inte gör nått =)

få upp dem på fl tråden menar du?

isf lägger du in bilden i gallerit, sen kopierar du bilden o klistrar in den i inlägget =)

Ska bli spännande o se va rul säger åt dig skrållan. ÅÅ längtar dit ja me. en evighet bara
  • PåvägMotSyskon

haha va fint du suddat *flinar* Gud va trött jag är.. Å då kan man ha roligt åt de mesta :P ja e inte full, ja lovar. *haha* =)

Jag har inte gissat att de e könet som syns, de va en kommentar jag fick som ja framförde, å ja tyckte de kunde stämma att de inte va könet. men nu e ja osäker.. men ja paxar en plats härinne då du varit på rul, E NYFIKEN!! e säkert en tjej, i promise u =))

• PåvägMotSyskon
    skrållan1978 skrev 2010-05-16 12:15:19 följande:
    lycktan: jag var på ett tidigt UL i stockholm o råkade ha sån flax att jag fick en perfekt bild på den s.k könsknölen  som han är mkt skicklig i att avläsa som  man kan se könet på, beroende på hur den e vinklad, mailade honom mina bilder och fick otroligt nog ett svar redan nästa dag=) till 90% säkerhet en flicka=)Jag åt den remoenderade dosen på flaksna, började några dgr före äl och tog 3 gånger om dagen=) Myste 6,4, och 2 dgr FÖRE ÄL, samt dagen EFTER ÄL enligt någon metod=)
    du kommer få en flicka vännen.. hihi, de bara är så =)
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) 2 prinsar & Bebis Bf 4-6/1-2011(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • PåvägMotSyskon
    skrållan1978 skrev 2010-05-16 17:30:39 följande:
    påvägmotsyskon: hehe ja vi får ju se om 17 dgr=)
    Mhmm!! Men me tanke på att selbing är expert inom könsbestämning av yngre foster.. så e ja nog enig med honom

men de ska bli kul me ul snart.. Då får du ju ett kvitto på de hela =))
  • PåvägMotSyskon
    skrållan1978 skrev 2010-05-16 17:35:17 följande:
    påvägmotsyskon: ja, vågar iaf inte tro det riktigt 100% ännu, lär väl blimer verkligt om dom säger flicka på UL, visst han e ju asduktig, men känns liksom otroligt att jag skulle få en liten tjej=)
    BELIEVE IT =)
  • PåvägMotSyskon

Grattis Lycktan, gud vad roligt =)

• PåvägMotSyskon
    Själv var man på hälsosamtal imorse. Gick bara bra, nu minns ja att jag varit på detta förut, hah, man får dåligt minne av graviditeten, fast ja va på de där hösten 08...

Whell, de gick ju bra iaf. Ska dit igen 14juni, en bit dit, men de går fort säkert.

sa till min bm som ja hade sist, Ja undra om ja får en kille till nu, så de blir 3st =) eller om ja får den lilla flickan ja skulle vilja ha =)

Å hon sa att hon själv har 4 pojkar, så hon visste mycket väl hur ja känner *ler* Å de e ju bra =)))

Idag blir de jobbpermiär för min del.. motiverad till Max *not*
    men nu e pappan hemma med barnen =)
Svar på tråden Vi som försöker att få en flicka eller en pojke