Vi som försöker att få en flicka eller en pojke
Tack det känns så skönt och nu kan man bara njuta. Trodde inte att det skulle bli något denna månaden. är så glad över att få en november bebis
Tack det känns så skönt och nu kan man bara njuta. Trodde inte att det skulle bli något denna månaden. är så glad över att få en november bebis
Usch vad jag mår illa hela tiden Har svårt att äta pga detta, hoppas innerligt att det går över snart. Men det är klart att man ska väl känna att man är gravid
På torsdag ska jag på inskrivning på mvc Men jag längtar till UL och se vad det är för en liten sak där inne
Ja jag tyckte också det men det är väl olika
Välkommen!
Jag har en vännina som spår, och hon visste redan innan jag blev gravid att hon såg en liten flicka. Och nu när jag berättade att jag är gravid så blev hon inte alls förvånad utan hon sa ja ,vad var det jag sa. nu får du din flicka. Tar detta med en nypa salt men vi får se på UL
Läste någonstans om man vill ha en dotter ska man bli gravid mars, april och maj.
Detta skulle vara gynsammt för flickor eftersom flickbebisar är starkare än pojkar.
Det tror iallafall en forskare, enligt hans studier på gravida kvinnor så föds det fler pojkar på våren/sommarn och fler flickor på höst/vinter.
Så om detta stämmer så har man ju goda chanser på en flicka
Min magkänsla säger att det är en flicka men vi får se i juni då det blir UL
Idag är det inskrivning Känns som en hel evighet innan man kommer en bit in i graviditeten. Vill berätta för hela världen, men man väntar väl till efter v12. Om man orkar
Blev erbjuden att göra ett kubtest någon som gjort ett sådant och vad innebär det?