PåvägMotSyskon skrev 2010-08-30 21:19:37 följande:
har funderat, borde inte bisolvonet göra det enklare även för pojkspermier o simma upp? Har hört att de som tagit bisolvon ska ta de för o öka tjejchansen (eller är de gravid chansen bara?)
Så ni helt enkelt sexade från innan äl å varje dag till efter äl? tog du 2st tranbärstabl om dagen Bara, somliga skriver 2tabl 3ggr/dag.. ? Vad kostar en ask sånna o hur många är de i asken?
jag har sagt, eller vi då vi sagt att Om vi ska försöka på flicka sen.. (3e pojken i magen nu) så sa ja att ja kan testa varje dag med äl-test o sexa varannan to m man får utslag, då sexar man ingenting. då blir de sex antingen 3 eller 4 dagar (beroende på när testet slår till + och om man sexa dagen innan de eller så.
SEN tänkte ja testa med tranbärstabl isf (hur många vet jag inte alls, men vill gärna ta de som är lämpligt, som sänker ph men gör så dem klarar det, dvs ökar flickchanserna. Bisolvon vet jag inte om vi ska testa isf? De sägs ju funka om man tar de lite innan själva sexet, så man behöver väl inte ta de på morgonen om man ska sexa på kvällen?
Mycket frågor hihi, men intressant =)))
Grattis till flickan iaf!
Jag har med hör det samma om bisolvon och åt det (pg att jag var sjuk)
när jag blev gravid med sonen,
Jag åt full dos av tranbärstabletter första försöket och ingen bisolvon och då blev det inget, så jag resonera som så att jag skär ner på tranbärstabletterna och äter bisolvon den här gången med (som med sonen) för jag vill först och främst bli gravid sen var flickbak en bonus om det lyckades.
PH metoden är något jag faktiskt tror på! Bisolvon däremot vet jag inte vad jag tror men det funkade ju för oss enligt UL iaf