• Elsans

Vi som försöker att få en flicka eller en pojke

På väg mot syskon:  Hohooo, bara en dag kvar till RUL!!! Så spännande, hoppas att de ser könet!! Superfin mage!

• Elsans

Tack! Du har absolut rätt, fattar inte att jag gick in i fällan igen fast jag vet att hon gör såhär i varenda tråd hon är i. Ska ignorera nu!

• Elsans
    Angy87 skrev 2010-08-04 13:13:05 följande:
    är det inte 50/50? :S
    Nä, chansen att få en pojke är liiite större.
  • Elsans
    lycktan skrev 2010-08-04 15:19:47 följande:
    Va skönt att tråden är påväg att bli vad den var dvs ett vattenhål utan moralpekningar och påhopp

V 16 nu och det känns som evigheter till RUL längtar. Blev lite påhoppad idag av två stora gravida damer känns lite fel att kalla dem då de inte var av den uppfostrade sorten. Iaf de störde sig på att jag hade på mig mammabyxor fast min mage inte är större än en v 20 mage. Värst av allt var att hon hade sparkdräkt på sig och rökte som en borstbindare men men det var väl värre att jag med min lilla mage hade resår runt midjan

Njut av solen alla!
    Men fy, vilket folk det finns!
  • Elsans
    Nea76 skrev 2010-08-04 15:47:56 följande:

Jag har precis beställt ph papper och ska börja kartlägga min och sambons ph, ska bli himla spännande!! Mellan 4-4.5 är idealt för en flicka!!  Det ska tydligen fungera med att stoppa in en tampong med lime på men jag tror jag håller mig till Replens kräm!!

Någon annan som är inne på detta??

ojhjälp, en tampong med lime!! Svider inte det satan?? Intressant det med ph,ser fram emot att fortsätta läsa om hur det går med det och himla intressat det med flytningarna också, jag har ingen kolla alls på sånt men ska börja hålla koll när det blir dax. Synd att din sambo inte ställer upp på spermiesortering
  • Elsans
    PåvägMotSyskon skrev 2010-08-04 18:20:36 följande:
    Ja nu är det nära... SÅ NÄRA!!!!

Alltså, jag har varit nervös förut vid mina ul, om något är fel (som alla säkert är oroliga för) Men nu är jag typ dubbelt så nervös pga det samt könet.. får man flickan, eller blev de pojke =))

jag tror på pojke, de e ingen känsla jag går på.. utan mer "jag-kan-bara-göra-pojkar" känslan =)) hur som så kommer jag antingen få en prinsessa =)) Eller triss i prinsar =)

Tusen tack =))
    Förstår att du är nervös! Vilken tid är det? Så vi vet vilken tid vi ska hålla extra många tummar.
  • Elsans

Fasiken, jag försöker lägga upp skrållans och på vägs magbilder i samma inlägg och även lägga in en bild på min mage från när jag väntade dottern så vi kan jämföra (magform är ju en så exakt vetenskap menar jag...) men jag lyckas inte få med bilderna när jag citerar. Någon som vet vad jag gör för fel???

• Elsans
    PåvägMotSyskon skrev 2010-08-04 19:29:06 följande:
    *ler* va du e kul som tröck fel, fick mig ett litet skratt Skrattande

oj, men din mage e väl hög??
    min e väldigt låg.. kanske ska ta bild igen nu o ha in,, en som e lite lägre tagen? eller högre??

din va lik skrållans!
    Visst var de lika (fast från lite olika veckor dock dåå)!! Därför jag tror hennes är en tjeja. Ja, min mage var högt upp hela tiden men tycker den är rätt lik din bild utan tröja? Eller så är det jag som inte fattar vad bära högt betyder...
Svar på tråden Vi som försöker att få en flicka eller en pojke