• Miffi

Vi som försöker att få en flicka eller en pojke

Tack skrållan man vill ju köpa flicka saker nu och börja boa

• Miffi

Miffi- Bf 27/11- oregelbundet intag av bisolvon och tranbär-Sex nära äl-väntar en flicka.

• Miffi

Har varit på kusten en sväng över helgen och nu är man hemma ingen. Åkte på en förkyling nu så himla tråkigt att gå och snörvla och ha ont i halsen.

Skrållan: Vad synd att inte bebben ville visa upp sig, H*n vill nog att ni ska få en överaskning

• Miffi

Stort Grattis äsklingsadam, gud va roligt att det blev flickor och att dom mår bra
    Själv är jag i v27 och längtar så efter min lilla prinsessa.

• Miffi
    mmc skrev 2010-08-29 21:40:41 följande:

Är det någon som har testat Familjelivs kinesiska kalender för att "få veta" könet på bebisen? Har det stämt?

Jag testade den med pojkarna och då visade den flicka, men denna gången visade det pojke och vi ska få en flicka
    Så för mig har det inte stämmt.
  • Miffi

Ja ha då var ansökan om havandeskapspenning iväg skickad Hoppas nu bara att dom beviljar mig den, hade tänkt att bara ta 50% i en månad eftersom jag studerar på 50%. Kommer då att vara i v35.
    Någon av er som blivit nekad?

• Miffi
    Love83 skrev 2010-09-01 17:15:23 följande:
    miffi vad jobbar du med? jag fick havandeskaps penning när jag jobbade inom vården men jag vet att dem som jobbade på dagis inte blev beviljade.
    Jag jobbar på ett äldreboende.
  • Miffi

Själv har jag åkt på en mega förkylning som inte vill släppa Men annars är det bra, magen växer och jag kan inte fatta att jag är i v29 redan:-O

• Miffi
    skrållan1978 skrev 2010-09-06 12:01:28 följande:
    UL gjort nu=) Vi ska få en POJKE=))))))
    Åh grattis skönt att  ni äntligen fått veta vad det blir.
    Jag var ju så säker på att ni skulle få en flicka, så nu kanske inte jag kan vara säker på att vi ska få en flicka
Svar på tråden Vi som försöker att få en flicka eller en pojke