Inlägg från: PåvägMotSyskon |Visa alla inlägg
  • PåvägMotSyskon

Vi som försöker att få en flicka eller en pojke

Julias mamma07 skrev 2010-08-04 19:55:24 följande:
    Hej!
    Har en fråga till er experter *ler*: vilka knep och tips har ni om man vill baka en kille? Har skumläst lite inlägg men bara hittat tips på tjejbakning!
    vi har 2 pojkar & vi sexa me missionären, Ingen orgasm för mig. Sen minns ja inte om ja låg kvar lite extra i sängen, me båda. men de skadar inte o göra så =) sen va de in i duschen o skölja av sig resterna, sen leva loppan tills man får testa sig =)

1.a vet jag inte hur vi sexa, de blev mest när de blev.
    2.an så körde vi varanandag dag 8-14 sen var 3.e
    3.an(nu) så körde vi bara totalt 3 dagar , varav en bit ifrån äl+ på testet, å sen dagen innan + å samma dag som +.
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) 2 prinsar & Bebis Bf 4-6/1-2011(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • PåvägMotSyskon
    Elsans skrev 2010-08-04 20:00:21 följande:
    Nu känner jag mig ännu dummare men: JAHAAAA, det är där nere jag ska kolla

haha, ja tiden gick väldans snabbt helt plötsligt jag tror att ens längd är väldigt avgörande för hur man bär också.
    jag tror det iaf.. man säger ju jag bär lågt.. jaha så kollar man nertill.. Ja e ju "smal" eller ja kan sitta ihop kurad oftast mer än de som bär högt.

Ja längden e nog viktig. ja e ca 1,70.. dudå??
  • PåvägMotSyskon
    Elsans skrev 2010-08-04 20:15:37 följande:
    jag är 162. Och vilken stor kille! Glömde jag skriva i förra inlägget.
    Ja det är ju ändå en liten bits skillnad. Men de hållern og inte heller, för en annan tjej e längre än mig o hon bör högt tror jag..

Ja han va stor =))
  • PåvägMotSyskon

15 dagar innan förlossningen med son 1. att man e lång o de inte syns lika e inte alls fallet.. de e så olika.
    tycker min mage va gigantisk, o alla kommentera ju den också... även bm väldigt mycket

Riktig profilbild me son 1 igen detta är  ca 1v innan förlossningen

• PåvägMotSyskon
    Väntan på en liten skrev 2010-08-04 21:30:30 följande:
    Fina bilder men mycket svank och då åker ju magen fram en bit såklart.
    tack. ja kan meddela att det va tungt, o ja e verkligen ingen som svankar
  • PåvägMotSyskon
    Vix skrev 2010-08-04 22:00:03 följande:
    Vilka fina bilder som har visats upp.
    Påväg: Din pojkmage såg precis ut som mina pojkmagar. Kunde ställa tallriken på den då jag satt i soffan
    Tack så mycket =)
    Ja, man kan väl lugnt säga att ett glas stod lägligt på magen när man satt i soffan haha.. men de avgör ju inte könet, men man lutar ju starkt åt pojke pga magformen denna gången.

med son 2 så vart magen inte så stor, men så gjorde vi hinnsvepning 2v innan bf också.. men han hade iaf inte vägt lika mycket som storebror..

sambon o ja prata lite nyss o ja han sa att de e första gången man säger typ att man går å hoppas på tjej.. o ja sa att man får va inställd på pojke.. å de försöker man väl vara också, så gott de går, även om man hoppas men inte vågar erkänna det för sig själv =))

Nu är barnvakt inför imorgon avklarad oxå, morfar fixar det, gud så skönt =)
  • PåvägMotSyskon
    skrållan1978 skrev 2010-08-05 08:55:27 följande:
    Påvägmotsyskon: Stort lycka till idag på RUL, hoppas ni får veta vad som gömmer sig i magen och att du fårh höra dem efterlängtade orden- Det är en flicka=)
    tack så mycket skrållan1978. ja de vore skoj om dem sa va de var och att det är med säkerhet... Ja dem orden är overkliga, men det blir bra hur som helst... är väldigt inställd på pojke iaf, så känns de lite förberett på nå vis.. även om det sitter en gubbe på min axel som tror o hoppas på de motsatta =)
  • PåvägMotSyskon
    ÄlsklingsAdam skrev 2010-08-05 09:57:31 följande:
    Påvägmotsyskon:  Lycka till idag,jag va skitnervös på vårt rul.
    Med första så fanns det liksom inte på världskartan att ngt skulle kunna va tokigt men med andra vet man lite mer.

Så jag va nervös för det och könet såklart,men vi fick ändå inte veta det då. Hon såg inte säkert.... 
    Ja jag va likadan, man visste inte mycket första gången, de kom en tår utan att ja ansträngde mig den gången, de liksom bara kom  av sig självt. =)

2.a gången vet man va de handlar om liiiite mer även om de e overkligt. men blev vul 2ggr o rul 1ggn o tul 3ggr den gången, så man fick se lite.

3.e gången (nu) känner ja mig dubbelt så nervös, just för hur bebisen mår OCH könet.... som ja aldrig tagit reda på förut (även om hon på tul fråga om vi ville veta)

NU är den enda gången vi har en annan BM, Bm med samma namn som förlöste mitt första barn..

ogillar denna spänning i kroppen, kan inte va hälsosam o va så här oroligt nervös
  • PåvägMotSyskon
    Väntan på en liten skrev 2010-08-05 12:07:31 följande:
    På bilden gör du det, kolla ryggen så ser du.
    så du tror det är det som gör att min mage är stor?

jag vet ju själv hur stor jag var och ja har det på film också.

orkar inte skriva mer nu, är sjukt nervös som det är idag....

hörs sen
  • PåvägMotSyskon
    Elsans skrev 2010-08-05 12:12:25 följande:
    det sista var till På väg alltså..
    ja du ska känna mina nerver, dem kryper utanpå mina handleder... sjukt nervös.. nu ska vi strax åka å lämna barnen hos morfar o sen dit till halv!!

HÖRES sen!!
Svar på tråden Vi som försöker att få en flicka eller en pojke