PåvägMotSyskon skrev 2010-08-17 20:41:16 följande:
Bakpulver där lät lite som en bakning, vet dock inte om jag hade vågat mig till något sådant därnere.. =)
men vad gör man inte??
Ja kan säga att jag har 2 pojkar å 1 i magen, å vi sexa såhär-
pojke 1: vet inte, de blev när de blev efter p-stopp å vi ville ha barn.
pojke 2. varannan dag sex till dag 14, sen var 3.e. Missionären (EJ orgasm)
Pojke 3 (i magen) dag 10, dag 13& dag 14 BARA efter mensen som sluta på dag 12 typ. bakifrån (Ej orgasm)
Så jag tror inte på att man ska ha sex mycket/lite för tjej/kille... eftersom jag gjort lika.
Samma med ställning o orgasm.
De enda som varit lika me de senaste 2 (antagligen) så är de sex nära äl.. SÅ jag tror mer på att ha sex nära äl.. SEN kan de ha betydelse me ph-värdet o massa andra saker. (men utifrån våra metoder o vad som sägs så blev våra resultat så)
Angående ägget fäster - enligt hon som gjorde ul (en annan än me mina 2) hon som förlöste första, sa att Fast jag vet när äl skedde (hade äl-test + tempade) så kan bf variera med 1 vecka. Enligt mig så va bf 4-6 januari, de kunde inte va tidigare.. men enligt ul så va bf 31 dec =))
hon sa att det beror på hur lång tid de tar me allt o de vet ju ingen, dvs. hur lång tid innan ägg å spermie smälter samman. sen när de fäster så går de superfort sa hon. O de e väl de som de gjort åt mig, gått fort, iom att bf blev tidigare än enligt "min" räkning av mens o äl. =)
Du får gäääärna lämna några tips om tjejbakning, är VÄLDIGT intresserad

Hmm ja gud vilken soppa detta är med baknig av kön. Med flickorna hade vi väll sex varje till varannan just för att se till att det fanns säd när väl äglossningen inträffade. Läste på
ingender.com igår kväll att shettells metoden inte var pålitlig utan det hängde mer på ph värde så om det inte blir något denna månad ska jag kanske prova ph stickor. Sen skrev dem att kill och tjejspermier simmar lika fort och att det inte alls stämmer att kill spermier simmar fortare.
Men man provar ju allt nu känns det som sen kvittar det såklart om det skulle visa sig vara en liten flicka till. Vi har till och med ställt verktygslådan under sängen haha

då har vi iaf försökt. Sen tror jag att vissa får helt enkelt leva med att man får samma kön oavsett hur många barn man får. Vet några här som har 8 pojkar inga flickor.
Har först mens om en vecka men går ändå och testar ibland vet ju att det är förtidigt att få posetivt på stickan men jag längtar så efter att vara gravid
Lycka till med dina gossar det är faktiskt lite speciellt att ha många av samma kön