Vi som försöker att få en flicka eller en pojke
ÄlsklingsAdam skrev 2010-06-23 21:42:17 följande:
Men för er som undrar så åt jag tranbär (dock lite oregelbundet) från hälsokosten. Sista v drack jag juice istället,från affären (B&P,naturens skafferi). Bisolvon (dock även här lite oregelbundet) åt jag. Tog extra zinktabletter och magnesium+mitt val kvinna.
Jag använde sur tvål till underlivet och hade en slev med rosa band under sängen! Ha ha!
Sex hade vi varannan dag v innan äl,det blev ej på äldagen,och sen dagen efter äl..
Och bara sex dagtid runt äl(det blev bara så). Låg med kudde under benen....det va nog allt...

Jag använde sur tvål till underlivet och hade en slev med rosa band under sängen! Ha ha!
Sex hade vi varannan dag v innan äl,det blev ej på äldagen,och sen dagen efter äl..
Och bara sex dagtid runt äl(det blev bara så). Låg med kudde under benen....det va nog allt...
Grattis till prinsessorna. Jag är ny här i tråden och såg dina tips :D Ska också försöka baka till en liten prinsessa

Hur mycket Bisolvon du tog när du väl tog det ;) samt zink + magnesium. Vilken två använde du?