Inlägg från: freakout |Visa alla inlägg
  • freakout

Vi som försöker att få en flicka eller en pojke

fniss...jag måste vara liiite seg i hjärnan..tog mig två dgr att htta hit..fniss*

• freakout
    LukasoViktorsMamma skrev 2010-02-18 06:10:12 följande:
    Här va ni, tyckte det var lite tunnt med inlägg på tråden  Det är ju värsta skräcken om man inte hittade er...
    haha..håller med..fick nästan halvpanik innan jag hittade hit!
     Vadå beroende? {#lang_emotions_wink}
  • freakout

Wow!!! Har inte varit inne här på en liten tid och så är där många som plussat:
    GRATTIS till er alla!
    Vad härligt!!

Och till er andra: *håller tummar och tår*

Måste bara fråga en liiiiten fråga. Ni som lyckats skapa pojkbabysar, ja mitt på ÄL, mannen får gärna ta en kopp kaffe, mannen inte duscha varmt precis innan, kvinnan helst orgasm, bakifrån, ..Men Hur gjorde ni med det här med sex innan ÄL? "Sparade" mannen sig? Eller ni sexa på som vanligt (m skydd), och sen sexa på riktigt i själva skapandet?

Ursäkta om frågan kommit upp tidigare och jag har missat den!

• freakout

Dynah och Valkyrian!
    Tusen tack för era svar!!
    Lutar åt det jag med..
    De får minsann också "offra {#lang_emotions_surprised}sig lite", männen alltså {#lang_emotions_wink}

Och än en gång: Stort Grattis till era {#lang_emotions_plus} !!

• freakout
    telma64 skrev 2010-02-27 21:13:16 följande:
    killen  ska ju INTE duscha innan man har sex om m nasom jag vill ha en pojke, men nu undrar jag vad räknas som nyduschad, med varm pung om man t e x duschar och sen har sex två timmar senare räknas det då som man är nuduschad så det inte finns några pojksppermier då eller måste man ha sex innan man duschar?
    Ska föreslå att mannen går ut och gör en snöängel i snödrivan innan sex..*fniss*
    =)
  • freakout
    telma64 skrev 2010-03-15 19:51:35 följande:
    är det någon här inne som vet om det stämmer att om man har svårt för att bli gravid att det i större skala blir en pojke då???Är det skrock eller vad, ska försöka letareda på sidan jag läste det på om jag hittar den och om ni vill läsa det..
    majoriteten som jag känner, har haft svårare att bli gravida när de fått pojke, och lätt att bli gravida när de fått flicka.
    Slump? Mmm..Kanske det..Fast nåt som jag funderat på ett längre tag..Kanske finns något litet samband? Det här med att X-spermierna är mycket mer fighter och överlever lättare?
    Kanske helt fel tanke..Men skönt att man får tro vad man vill {#lang_emotions_wink}
  • freakout
    na96gen skrev 2010-03-16 09:27:44 följande:
    för mig är det tvärsom.. det tog tid att bli med tjej och gick på en gång med sonenSå det är nog olika
    haha..Precis..Allt är olika för alla! När man äntligen tror man hittat en teori som är sann så får man reda på att den inte är det..fniss*
Svar på tråden Vi som försöker att få en flicka eller en pojke