• Sleepingbeuty

Hej alla från sleepy :-) ÄD 40+ tråd

Inkan...har inboxat mitt meddelande för att det var så långt så det gick inte att få in här.Försök att förstå också att jag har inte den tiden att vara för utförlig här också.Min tid räcker inte till och vi är fler som jobbar hårt på det andra stället.
    Jag/vi kan svara lite lätt här och mer utförligt och djupgående på det andra.

• Sleepingbeuty
    milla2010 skrev 2010-02-17 21:24:07 följande:
    Tack snälla Sleepy för information! Jag hör av mig om det kör ihop sig och jag behöver mer hjälp  //milla
    Gör så Milla.
  • Sleepingbeuty

Hur har det gått för er?{#lang_emotions_flower}

• Sleepingbeuty

Hej Sodk..ska du köra hela artelleriet så hör av dig.Kram på dig

• Sleepingbeuty

Nej om du är Rh- och donatorn också så är det bara bra att du har en Rh- donator. Nä som oftast tar inte läkarna de prover man vill och det gäller ju att hitta en läkare som är villig.Sen kan man alltid säga att man gärna betalar dom och hänvisa till att ens klinik vill att man tar dessa prover. Svårt för alla att hitta en sådan läkare i Sverige.Allmänläkare är mer benägna att hjälpa till, inte gynläkare. Kram på dig

• Sleepingbeuty

Bra att du själv är vaksam och en infektion går ju alltid att bota.Så det var väl bra i oturen s a s .Kram

• Sleepingbeuty
    Hej!{#lang_emotions_cool} Jag får många brev i min inbox här på FL, men jag är sällan här.Bättre att ni läser min presentation och hör av er den vägen.
    Kramar till er alla!!! från Gamla Sleepy
  • Sleepingbeuty
    Hej igen.
    Efterlyser en person som har blivit medlem på repro, men som inte har skrivit någonting till oss.
  • Sleepingbeuty

Hej!  http://www.dn.se/insidan/anneli-fodde-barn-med-donerade-agg-1.1223656

Idag i DN.

Men jag tycker att verkligheten inte stämmer och att det ska påtalas att man inte ska ge upp.

Jag tycker att det borde ta ett större ansvar att ge en bredare bild av hur det är att aldrig ge sig.

Det som stör mig är att det framställs som att bara för att man inte ger sig så lyckas man….Till slut….

Som om alla andra hade oss själva att skylla. Liteödmjukhet inför det man inte själv kan styra över hade varit lämpligt.

Många många har gjort upp till 12 försök och misslyckats och hamnat i händerna på den ”grå markanden” utomlands och fått betala skyhöga summor.

Att det även finns en MÄNGD immunologiska problem som också gör att det inte går att bli gravid, borde också tas upp.

Och att de flesta får INGEN hjälp av läkare i Sverige för mediciner och ultraljud.

De flesta, allra flesta blir väldigt illa bemötta av svenska läkare så fort man är över 40 år.

Svar på tråden Hej alla från sleepy :-) ÄD 40+ tråd