Nillan01 skrev 2010-12-22 11:33:41 följande:
Hej alla glada på familjeliv!
Har precis anmält mig till två kurser på hermods för att äntligen få ta studenten och studera vidare!
![Glad Glad](https://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Efter mycket googlande och faktaletande hitta jag faktiskt mest givande information här inne, toppen...
Mina kurser kommer inte att starta förrän någon gång i mitten av januari, däremot så har jag MASSVIS med "dötid" under jul- och nyårshelgen att slå ihjäl, hur? PLUGGA, tänkte jag.
Ringde till hermods i min hemkommun och frågade om dem möjligtvis kunde ge mig en inloggning så att jag kan titta på uppdragen till de kurser jag anmält mig till, - NEJ! Det går inte, du måste bli antagen först!
Jag har redan införskaffat mig min studielitteratur och är sååå sugen på att börja lite smått...
Enligt personen jag talade med på komvux så har alla hermods-distans kurser på gymnasiell nivå samma uppdrag överrallt, då har vi ju exempelvis "Knotans" blogg att hämta lite uppdrag etc. från.
Min fråga är, stämmer detta? Kurserna jag gärna skulle vilja ha uppdrag till är Religionskunskap A och
Svenska A.
Finns det kanske någon vänlig själ därute som har lust att mejla mig dem kanske? SNÄÄÄLLA...
Här inne kommer jag definitivt börja hänga lite oftare, det verkar finnas många vänliga själar att hjälpas åt tillsammans med...
Vi hörs igen
Nillan
Jag har precis börjat Sv A så jag kan maila dig uppdrag i det =) Skicka din mail på inbox elr nåt ! :D