Vi som läser på Liber Hermods del 5
Någon som har läst Entreprenörskap & företagande??? Jag är på uppdrag 2 & ska räkna ut lönsamhetspunkten?! Men jag förstår inte hur jag ska göra!!! Någon som vill hjälpa??!
Någon som har läst Entreprenörskap & företagande??? Jag är på uppdrag 2 & ska räkna ut lönsamhetspunkten?! Men jag förstår inte hur jag ska göra!!! Någon som vill hjälpa??!
SNÄLLA!!!!! Någon som nyligen har examinierat i Entreprenörskap & företagande???? Har ett par frågor :)
Någon som har haft Gunvor Sonnby Lindgren i exemination???
Någon som har Organisation & ledarskaps böckerna att sälja omgående????
Någon som har gjort exemination i Organisation & Ledarskap???? Mycket frågor? Vad frågas det om?
Behöver er hjälp att komma igång!!
Information är ett av de starkaste makt- och styrmedlen som företagsledningen har. Genom att styra innehållet i informationen och vilka som tar del av den, kan man påverka och styra företaget.
Beskriv hur du skulle vilja styra informationsflödet i ett medelstort svenskt exportföretag. Använd IT – informationsteknologin på olika sätt i din planering.
Behöver snabb hjälp!
Vill någon hjälpa mig att få igång tänket på denna fråga.
Du har fått i uppgift att skriva en artikel i din lokala tidning om rättegångsförfarande. Du ska jämföra förfarandet mellan tvistemål och brottsmål. Diskutera varför dessa två olika rättegångsförfaranden behövs. Hade det inte varit enklare med ett och samma rättegångsförfarande?
Någon som har läst privatjuridik här???? Behöver lite hjälp!! :)
Någon som har haft examination i Privatjuridik med Magnus Eriksson???
Ingen??? :(