Inte varit inne här och kollat på länge, jag läser Sam A på liber hermods och ska om några veckor ha mitt muntliga förhör.... och jag är LIVRÄDD!!!
Har Social Fobi OCH scenskräck så det gör ju inte saken bättre. Usch, blir illamående bara av tanken på det..
Eftersom jag har så svårt för det så ska jag bara köra det muntliga på G-nivå. Vilket jag förmodligen alltid kommer att göra (ska fortsätta läsa på distans till hösten).
Har skrivit kortfattade svar på papper som jag hoppas kunna kika på när det muntliga förhöret är (ska göra det på telefon). Min webblärare sa att det kan bli svårt att hinna läsa under tiden, vad tror ni om det?
Ska ju givetvis lära mig det jag ska svara på OCKSÅ men eftersom jag är så nervig så känns det skönt att kunna titta igenom papprena.
Någon som gjort ett muntligt förhör och vet VAD man ska kunna på dem? Jag känner mig helt förvirrad nu. Vad får man frågor om egentligen? Ska man kunna frågor/svar på hela uppdraget och betygskriterierna för vilket betyg man nu än vill ha. Så tolkade jag det?
Men nu nämnde webbläraren också kurskriterierna som är hur mycket som heeeelst *böla* jag fattar inte riktigt vad som gäller..
Aaah, ni får ursäkta min flummiga inlägg. Är så nervös så jag kreverar! ^^