Här hjälps vi åt med melodikrysset!
Äntligen en låt med den nyss bortgångne tusenkonstnären från Hede. En av mina stora favoriter!
Äntligen en låt med den nyss bortgångne tusenkonstnären från Hede. En av mina stora favoriter!
Godmorgon!
Dags för årets julkryss då.
Ja,det har jag sett fram emot.
Och där var krysset löst. Idag var det inte speciellt svårt.
Idag ska jag ta det lugnt och försöka kurera min förkylning som jag har dragit på mig.
Hade tänkt baka lite julgodis,men det får nog vänta ett par dagar.
Sen hoppas jag att jag hinner friskna till till jul.
Ha en trevlig helg och en riktigt God Jul så ses vi nästa lördag! Då är det juldagen.
Godmorgon! Eller god förmiddag.
Lyckades sova över idag så får försöka lösa det med hjälp av snabbgenomgången.
Fint att Anders är tillbaka och styr upp.
Däremot tycker jag att det var riktigt tragiskt att även han har sällat sig till SR's vaccinationsfanatiker.
Melodikrysset har på senare tid varit det enda sr-program jag har klarat av att lyssna på utan att få feber av deras märkliga vinklingar.
Dagens vaccinationspropaganda får en verkligen att överväga att avsluta allt lyssnande från Sveriges Radio.
Godmorgon! Och Glad midsommar!
Kikar i idag eftersom jag blev hemma då jag har drabbats av covid.
Men man får göra det bästa av situationen. Jag mår ändå efter omständigheterna bra.
Krysset är i alla fall löst.
Och jag vill passa på att tacka Anders Eldeman för alla år och önska honom lycka till.
Han kommer att bli saknad.
Vädret är fortfarande underbart så det blir väl att försöka fira så gott det går.
Kanske lite grillning till kvällen och lite bad i vår pool. .-)
Försöka vistas ute så mycket det går i värmen.
Ha en fortsatt trevlig midsommar och helg så ses vi nästa lördag!
Godmorgon!
Jag tycker att det är tråkigt när det ställs frågor som inte har det minsta med musik att göra. Dagens exempel var när hon frågade efter en synonym till ansikte. Jag förstår inte ens varför hon spelade låten.
Lyckades misa krysset pga mycket spännande att se på tv.n.
Nåja,det tar vi igen nästa lördag. Ses då!