Inlägg från: lattelover |Visa alla inlägg
  • lattelover

Här hjälps vi åt med melodikrysset!

Godmorgon alla krysslovers.

V 9 tog man ju utan att ha hört sången

Jag är så orolig för min kompis skull Det har varit jordskalv i Chile inatt och de inväntar en Tsunami värre än den i Thailand. Kompisen var nyligen med i "Spårlöst" och fann sin mamma i en hamnstad i Chile och nu är alla nät nere så hon kan inte nå henne för att se hur hon klarat sig... Vad kan man göra?

• lattelover
    Ankis71 skrev 2010-02-27 10:22:09 följande:
    Hoppla?!?Var inte V11 Sonja Alden? Och Det är väl Py Bäckman som skriver alla Nordmans texter... Hur ska det gå ihop?
    Jag tyckte också det lät som Sonia i första tonerna, men sen hörde jag att det var Kerstin Mussla. De har väldigt lika röster emellanåt... *ler* Vad var frågan på denna? v7?
  • lattelover
    Lotlas skrev 2010-02-27 10:30:23 följande:
    Vilket instrument ackompanjerar?
    Jag kan inget instrument som slutar på "OM".
  • lattelover

Herregud, jag missade denna helt? Var ska den in och vad var frågan??
    Kan någon hjälpa mig med v7???

• lattelover
    Kristall V skrev 2010-02-27 10:48:56 följande:
    Det ska inte sluta på "om"  vinkelordet är "att stoppa något i munnen" och intstrumentet rimmar på tuta (en slags gitarr)
    Okej... Jag trodde det var "Kom" de ville ha... (Kom, kom, kom till smörgåsbordet)... Tack för hjälpen! Nu fick jag till det!!!
  • lattelover

Tack och adjö! Nästa lördag är jag förhoppningsvis på Shoppingkryssning till Tallin, så då blir det inget kryssande för mig! Ha det gott allihopa och trevlig lördag på er!

• lattelover

Fasen, sambon säger att denna sång är med i en viss film med Julia men jag får inte fram den scenen? Är den med i den filmen eller? Isf, NÄR i filmen spelas den?

Svar på tråden Här hjälps vi åt med melodikrysset!