-
Första ordet ur en filmtitelmajsssan skrev 2010-05-15 10:52:36 följande:Undrar jag också Missade dessutom själva frågan...
-
Tack tackpilliss skrev 2010-05-15 11:01:31 följande:L14. Det som du säger när något gör ONT.
Tack för idag - trevlig helg -
God morgon alla kryzzers
Strålande solsken och underbar värme ute
Har mensvärk from hell Jag skulle ju inte ha mens va det tänkt men men ger oss in i matchen nästa månad igen -
Ja det suger..Essmo skrev 2010-05-22 10:18:02 följande:Godmorgon alla kryzzers! Zchimla; Usch va segt! lider med dig! Rödtopp; Stackars liten, hoppas det går över fort.. Hmm.. jag kunde inte första, lite hjälp??
Första: revykung, med ganska ofta. Han heter två förnamn i för- och efternamn ; -
Känner mej hyfsat effektiv
Har under krysset lyckats:
Raka benen
duscha kroppen
smörjt benenborstat håret
Detta utan att ha missat något -
Inskickat och klart - tack för idag Nu ska jag ut i solen.. kan ju visa mina ben nu
Risken är dock att det kommer blixtra till när jag kliver utanför dörren - mina ben är *ähum* något vinterbleka..
Hoppas alla får en riktigt bra helg -
Tack - det är fördelen med min mensvärk att det går i vågor - gäller att pasa på att göra saker så länge det inte kramparrödtopp skrev 2010-05-22 10:51:49 följande:det va ganska lätt denna vecka! Det är jag glad för eftersom jag har kryzzat med "den lille prickiga korven" i knät. det är tur att man bara kan få vattkoppor i gång för det är en ÄCKLIG sjukdom. trevlig helg alla! zchimla. hoppas värken försvinner
Krya på lille man.. potatismjöl ska tydligen vara bra om det kliar för mycket -
Då har jag kryssat med nu då
Va inte med i Lördags, eftersom jag befann mej i Hässleholm på Power meet
Va bara L9 som jag inte fixade, men det hade ju peppe gett en bra ledtråd till *tack i efterhand* -
Gomorron
-
inte hav - utan en... + inte bladen utan en - maMadeluttan skrev 2010-06-05 10:23:56 följande:Hmm....??