Någon i Umeå som har BF augusti 2010? =)
Hej!
Jag måste tyvärr ställa in fikat idag. Får besök. Men jag får satsa på nästa gång. Hoppas ni får en trevlig stund på station och att ni inte snöar bort i detta väder.
För oss har nattningsproblemen återvänt med Edwin. Nu är det tredje dagen han är superpigg när vi ska lägga honom o vägrar sova. Ena kvällen lugnade han ned sig när han fick sova mellan oss o inte i spjälsängen. Den har han ju sovit i en månad nu utan problem så jag hoppas det är övergånende. I går kväll var värsta kvällen någonsin, tog 3 timmar innan vi fick honom att somna. Han skulle bara inte sova. Guskelov är han jätteduktig med nattmålet o somnar om direkt, det är bara nattningen som är hemsk. Så det har inte blivit någon vidare sömn denna natt för mej. Jag har så otroligt svårt att sova på dagarna o sena morgonen, det går bara inte. Nu sover Edwin i alla fall sött sedan 9 så jag ska lägga mej brevid honom o läsa en bok o hoppas jag kan slumra till en stund. Tyvärr tar man ju den lätta vägen o tar upp honom till oss när han strular vid nattningen för man orkar inte sitta vid hans säng i flera timmar, då är det lättare ha honom mellan oss. Hoppas bara vi inte lär honom nu att han alltid ska få sova mellan oss. Men det borde han väl vara för ung för?? För jag tycker han ska sova i sin spjälsäng.
Ha en trevlig dag!!