Åååååh så roligt med fler bebisar! Grattis Kramissara!
Intressant att höra lite berättelse om förlossning Li81. Jag har nog fortfarande inte insett att jag också ska föda snart. Det blir ju en upplevelse. Mysigt att få vara hemma och mysa med bebisen nu.
Pencil, jag tänkte på dig här om dagen och att ni ska göra era inköp av spjälsäng och dyligt utan bil. Det blir en spännande färd på cykeln då om ni inte hunnit införskaffa bil =). Ja, nu börjar ju snart skolan. Det känns konstigt att inte börja. Det känns som att jag kommer att sakna mina kollegor mycket, men jag får ju snart annat att tänka på. Imorgon kommer då en av mina kollegor hit på lite fika. mysigt.
Så Klaveret, du har haft sammandragningar. Spännande! Snart kommer det att hagla barn här i tråden =)
Min halsbränna plågar mig vissa kvällar trots att jag äter medicin, så nu får mina små gärna komma ut.
Härligt med energi Delta 1. Jag sydde i alla fall upp ett par gardiner igår. om man nu kan kalla det sy upp när man nästar ihop dem på tre ställen =). Jag satt på golvet och kom underfund med att det inte var något för mig.
Jobbigt när det är tungt på jobbet HannaMaria. Skönt att få börja jobba mindre.
Har jag missat att du ska sättas igång Lisabettan? När ska det ske?
Nu väntar teven! Ha det bra!