Hej tråden!
Länge sedan jag skrev sist, men det känns som om jag inte har något vettigt alls att bidra med... förutom en massa klagomål alltså och det räknas väl inte som vettigt.
Eftersom jag redan är "ledig" har jag som inget att se fram emot riktigt, utan varje ledig dag blir gråtrist vardag. Hoppas att geisten återkommer när maken får semester.
Foglossning är ingen lek! Jag blir snart galen!! Gravidnästäppan i kombination med pollen och gräsklippning är inte heller någon höjdare och vadkramperna ska vi inte ens tala om. Jag önskar att man kunde få sig en natts god sömn i veckan i alla fall för sedan bebben tittat ut lär det ju inte bli bättre på den fronten. Nej, nu får jag ta och skärpa mig, nog klagat!!
Idag har vi i alla fall varit till frisören, jag och lillan. Lillan blev klippt, men det är sannerligen hög tid för en tid åt mamman också, som just räknade ut att det är ca 1½ år sedan sist. Hon satt inte som ett ljus direkt så stackars frisören fick springa runt och klippa i farten medan lillan försökte titta vad hon höll på med.
Det är både bra och dåligt när frisören fuktar ner håret och klipper sedan, på lillan blev det helt skevt när håret torkade så det ser inte alls särskilt bra ut just nu men jag får väl antingen lära mig att leva med det eller ta fram saxen själv.
Sedan tog vi oss en tur och köpte blommor till ampeln och övriga krukor som vi brukar ha ute på sommaren, får se när man får orken att ta tag i det där, men först måste jag komma ihåg att köpa lecakulor!
I morgon väntar besök på Aurora och en tur på stan. Jag vet vilket jag ser fram emot, medan det andra känns mest bara jobbigt just nu. Lillan ska få spendera dagen med farmor härhemma, vilket innebär att jag kan kila runt som jag vill i affärerna! Ska passa på att hämta ut min Babybox om jag hinner.
Knyttet och K:
Grattis! Jag måste skriva upp i kalendern att vi ska ta oss tid att fira våra 14 år. Gissar att det blir ett evenemang i samma kaliber som ert, men barnfritt och god mat räcker långt.