Någon i Umeå som har BF augusti 2010? =)
LauraMaria skrev 2010-05-21 21:35:46 följande:
Hej, ja jag är dålig på det där med dator just nu, har jobbar kväll å på dagarna har jag passat på att hitta på saker. Nja, jag vet inte om jag tycker att den har växt så mycket. Men med tanke på att en kollega kom fram till mig tidigare i veckan och frågade "Är det bara en eller?"..så då måste jag ju faktiskt vara ganska tjock nu =)Ja, din växer säkert snabbare eftersom ddet faktiskt är två....du är också höggravid, det tror jag minsann ;)Spännande med alla besök, eller tycker du? Jag tycker mvc-besöken är en höjdpunkt...att mäta, väga och lyssna =) Vi var där i torsdags och allt såg bara fint ut. Jag hade dock lite lågt blodvärde, men det hoppas jag att järntabletterna nu ska råda bot på.Ser fram emot vår fikadejt den 7:e..verkar va många som kan komma! Kul!
Ja, det är spännande med alla besök. Men jag är glad att jag inte kommer jobba i somm ar. Då skulle jag ju behöva vara ledig en hel del. Och ska man till sjukhuset och hitta en parkering i tid måste man ju vara där dagen innan nästan (kanske lite överdrivet, men...) Spec.mödravården ska ju tydligen vara på något annat ställe när jag ska dit nästa gång.
Jag har också långt blodvärde och äter järn varannan dag. Läkaren tyckte att det var på tok för lite och sa att jag skulle ta minst en om dagen. Barnmorskan har ju å andra sidan sagt att jag inte behöver äta järn i onödan. Får se vad hon säger på tisdag. Det är inte lätt att veta vem man ska lyssna på. =)
Hm, tror att jag ska putsa ett fönster eller två nu. Ha det bra!