Vad härligt med ännu fler bebisar! Ett stort grattis LindaMattias, Lisabettan och Delta1! Tuds lycka till med förlossningen...Håller tummarna...Hur går det för LauraMaria - har jag missat att det kommit någon liten där? Moyo - hoppas att amningen fungerar bättre men kämpa inte allt för länge. Barn mår bra på ersättning också. Amningen med min son fungerade aldrig och jag kämpade i fyra månader med amning, pumpning, ersättning och i retrospekt så var det alldelens för länge. Jag blev en piggare mamma då jag gav upp det hela. Med dottern fungerade amningen utan några större problem.
Här har inskolningen med dotter börjat och på dag 3 kom förkylning med feber och sedan drabbades även jag och maken. Är såå trött efter nätter med ännu mer bristfällig sömn samt förkylning och börjar gruva mig än mer rörande vad vi gett oss in på med två täta smättningar....Hur ska vi orka? Har inte vågat tänka tanken att den kommande lillasystern ska sova lika dåligt som vår 1,5åring....Nu förstår jag verkligen nanny-konceptet som känns otroligt lockande. Tyvärr räcker inte ekonomin till...
Jag hoppas att jag ska orka med yogan på Onsdag och att det ska ge mig en energiboost!
Appropå det här med att komma i form igen så skulle jag definitvt vilja det. Väger alldelens för mycket nu och vet att jag skulle må mycket bättre av att hitta tillbaka till den form jag var innan förra graviditeten, men det är nog tyvärr ett årslångt projekt eftersom det handlar om jättemånga kilon! Jag tycker det är jättetrevligt med barnvagnspromenader så ifall några av er har lust kommer jag definitivt vara sugen på sällskap.
Hoppas att ni andra mår bättre!