Någon i Umeå som har BF augusti 2010? =)
Hallå allihop!Nu har de ringt om att vår barnvagn har kommit, känns skönt även om det är långt kvar.
Då är den inom räckhåll iallafall. Än så länge är det det enda barnsaken som är inom räckhåll här.
Vi håller på så mkt med huset att jag undrar hur sjutton jag ska hinna boa, vårt sovrum är ju också en byggarbetsplats! haha
Har tvättat halva huset än så länge (woho) och i helgen kommer svärmor och hennes man och ska hjälpa oss. Känns skönt att få lite hjälp men just nu är det bara kaos.
Skitigt som en sandlåda hemma och med ond rygg, ben och fötter antar jag att jag kommer knappt att kunna gå i eftermiddag när jag är klar. Bäst att börja i tid när man måste ta det lugnt.
För ni ska inte tro att jag bara kan låta huset se ut såhär när det kommer besök, nej då.
Hmm.. undrar om jag måste ut och handla en buxbom som jag hade tänkt ställa på bron innan de kom (vilket de egentligen skulle göra midsommarhelgen) så jag inte som förra sommaren fick en massa knallrosa penséer i en gigantisk kruka av svärmor. Varken favoritfärg eller blomma. Det är bara att andas djupt!
Så jag säger bara: alla ni som redan har småknåddar att hålla reda på också och har krämpor här och där, himmel och pannkaka så bra ni gör det!
Ser fram emot fikat på måndag!
Hoppas att ni alla får en trevlig helg!