Lillebror, haha vad gulligt Är det dinosaurier som är inne just nu?
Det vart en vanlig vagn, sitt/ligg variant, vi tänkte prova med ståbräda och låta lillan gå mkt själv om hon vill det. Sen har vi hennes sittvagn också, är man två och vill ta en längre promenad så kan man ju ta med den vagnen också. Är jag ensam så kommer jag nog att anpassa lägden på promenadsträckan efter det och i värsta fall ta bilen.
Vi funderade väldigt mkt på en syskonvagn, de verkar ju väldigt smidiga när man har två.
För våran del kändes det viktigt att ha en vagn som är lätt att lyfta, snabb och enkel att he in i bilen (den förra vagnen vi hade var riktigt jobbig att dra med, den tog upp precis hela bagageutrymmet och den tog ganska mkt tid att plocka isär - montera ihop och de syskonvagnar jag har tittat på har verkat ganska otympliga, breda och tunga, med våran smala hall som vagnavställ så skulle vi bli tokiga hehe).
Jag skulle kunna tänka mig att köpa en tvillingvagn i sulkymodell, de kostar inte så vansinnigt mycket och kommer säkert till användning speciellt under t.ex. marknader (det blir nog inte förrän nästa sommar, 2011, dock)
jag måste säga att det inte låter lockande att gå med hukad rygg och raksträckta armar dock, förhoppningsvis finns det någon variant av ståbrädorna som fungerar ihop med vagnen.
Nu ska jag passa på att slumra en stund, lillan sover
Ha det så bra tjejer!