LindaMattias skrev 2010-05-20 20:07:51 följande:
Hej! Ja, det var ett tag sedan du var här inne. Det är svårare att ta sig in på datorn när det fina vädret lockar där ute. Höggravid?! Åååh, det lät härligt. Har magen växt mycket? Nu längtar jag tills jag kommer till den veckan. Var ju dock på läkarbesök idag, och han sa att min livmoder nu var fullgången. Kanske kan jag räkna mig som höggravid redan nu i vecka 25 då? Allt såg så bra ut som det kunde sa de, och bebisarna följer sina kurvor. Vi ska nog få två pojkar - nästan helt säkert. Den blyga vill inte riktigt blotta sig, men det såg då ut som båda hade pung i alla fall. Det verkar bli täta besök på spec.mödravården här framöver. Ska dit om tre veckor igen, och sedan är det nog varannan vecka som gäller. Många besök... Ha en skön kväll!
Hej, ja jag är dålig på det där med dator just nu, har jobbar kväll å på dagarna har jag passat på att hitta på saker. Nja, jag vet inte om jag tycker att den har växt så mycket. Men med tanke på att en kollega kom fram till mig tidigare i veckan och frågade "Är det bara en eller?"..så då måste jag ju faktiskt vara ganska tjock nu =)
Ja, din växer säkert snabbare eftersom ddet faktiskt är två....du är också höggravid, det tror jag minsann ;)
Spännande med alla besök, eller tycker du? Jag tycker mvc-besöken är en höjdpunkt...att mäta, väga och lyssna =) Vi var där i torsdags och allt såg bara fint ut. Jag hade dock lite lågt blodvärde, men det hoppas jag att järntabletterna nu ska råda bot på.
Ser fram emot vår fikadejt den 7:e..verkar va många som kan komma! Kul!