Hallojs :) vi har haft en mindre rolig helg med mig och lillan sjuk, jag tror vi har dragit på oss en förkylning och magsjuka i samma veva, lillan har haft 39-40 graders feber, vi har båda haft olidlig snuva, huvudvärk, problem med magen och helt slut har vi varit båda två. Ikväll började vi känna oss lite piggare, lillans feber gick ner också. Ingen vidare rolig ledighet. Men å andra sidan så är det verkligen inte ofta man får sitta och gosa med lillan mer än 20 sekunder innan hon är less Hehe, nu har hon bara velat sitta hos en och velat bli struken så det har ändå varit ganska mysigt. :) imorgon är det redan mars, vad skrämmande. Den sista mars har vi UL Vad gott med morotskaka, jag testade något nytt, bakade en banana cream pie i fredags, det blev vansinnig mycket över och med båda gottegrisarna i hemmet sjuk så har den bara stått och blivit dålig, vi skulle egentligen ha haft besök i helgen.. Nåja :) ja vi fick också fylla i dom där papperna, visst är dom underliga? :) jag fattade aldrig vad tandvård hade med graviditeten att göra ;) då vi väntade lillan så fick vi fylla i standard frågor om rökning och alkohol men det var mycket kortare och inriktat på vad som är bra eller dåligt för graviditeten. hoppas ni haft en trevlig helg tjejer!