Någon i Umeå som har BF augusti 2010? =)
Texasaurora, Välkommen till tråden Kul med fler som ska ha smått i höst, vet ni om det blir en pojke eller flicka eller får det bli en överraskning?Lysa, Vad skönt att få ett datum att rikta in sig på Hoppas att allt går bra.
Jag ringde upp till BB igår, de hade tyvärr inga nummer men trodde att det var röda korset som höll i uthyrningen så jag ska försöka få tag i dem och ställa mig i kö så snabbt som möjligt
Jag har börjat funderat en del på det där med att spricka under krystningsskedet, har läst/hört någonstans någon gång att det går att påverka hur mycket man spricker genom vilken ställning man har under slutet av förlossningen, jag glömde givetvis att fråga BM om det - och nu är det 3 veckor tills nästa BM träff, det känns som att mkt kan hinna hända på 3 veckor :-s
Förra förlossningen vart det väldigt snabba ryck mot slutet eftersom lillans hjärtljud gick upp väldigt högt, hela krystningsskedet tog ungefär 15 minuter, så jag sprack en hel del, hade besvär från det tills ungefär ett år efter förlossningen..
Knyttet och K, Hoppas att du slipper ta dig till jobbet, men ibland får man känslan av att FK inte heller riktigt vet vad de håller på med.
Jag fick nya SGI papper utskickade en månad efter att jag skickat in nya SGI papper, väldigt skumt. Men jag ringde FK och frågade om jag verkligen måste skicka in de nya papperna också, verkade lite konstigt så kort tid efter att jag skickat in dem. Kvinnan skrev en liten notis och sa åt mig att riva papperna
Jag måste förressten få säga, wow! Det är verkligen starkt av er som cyklar fortf.! ;D
Det börjar kännas nog så jobbigt bara att gå en kort promenad. :)
Li81, det drar verkligen ihop sig, spännande! Skönt att få möjligheten att komma in dagen innan för en god natts sömn.