Hej tjejer!
längesen jag skrev nånting nu, men jag läser för fullt haha man har så lite tid nu förtiden, när lillan sover vill man passa på att göra så mycket annat!
LindaMattias: Japp det är två sprutor, en i varje ben, alice fick dem för två veckor sedan, jag hade oeoat mig lite innan att hon kanske skulle bli otröstlig, men det gick rätt bra, klart att hon inte tyckte om det men det gick över fort. Sedan fick hon feber till kvällen men nästa dag mådde hon bra förutom lite öm i benen.
För övrigt så sover Alice fortfarande väldigt "dåligt" på natten, hon sover max 3 timmar i sträck, vilket gör att man är uppe några ggr/natt och matar och donar, man saknar verkligen att få sova en hel natt! Men men jag hoppas fortfarande att det ska bli bättre!
Jag har varit hemma hos mina föräldrar i veckan och sytt Alice dopklänning, först hade jag tänkt att ha den som jag och mina syskon och kusiner är döpta i, på den klänningen är alla namnen broderade, men sedan vart ja osäker om "alla" våra framtida barns namn skulle rymmas på den med tanke på att alla mina kusiners barn också är och ska döpas i den så då bestämde jag mig för och sy en egen och den blev superfin, ska bara köpa lite rosettband och brodera hennes namn så är den klar sen! Min faster påpekade att jag var den första som bröt traditionen, men men man måste väl skapa nya och egna traditioner med! =)
Jag fikar gärna på onsdag det passar perfekt!
Fikalista onsdag den 24e kl 11
Hanna
Jeanyn
Knytet och K
Syster Maria
KramisSara