Då kanske jag skulle tagit å pröva med dessa magdroppar och se om de hjälper. Annars kanske de är en ide att prova Nan istället för Babsemp. Det är verkligen jobbigt å se han kämpa så hårt.
Det där om rapsolja ahr jag också läst folk som provat så kan ju vara ett alternativ.
Adrenna: Hur ofta och mycket äter din son?
Jag måste bara få ventilera mig lite om vårat hem.
Dagarna efter att vi fått våran son, börjar de passande nog stamrenovera badrummet. Tur som vi har får vi bo i min brors lägenhet och på så sätt slipper byggkaoset. De skulle vara klara med badrummet den 24 sept men vi flyttar hem först den 1 oktober då de satt tillbaka dusch,toastol och handfat. Vi sr då att våttapeten är helt bubblig och massa andra sm fel, så de var bara till att renovera om badrummet. Så igår började dom slita bort allt och iveckan ska dom sätta ny våttapet. Jag har verkligen vari förbannad, allt jag sett framemot är att få flytta hem och kunna få njuta av min son och den speciella första tiden. Men vi har abra fått bo i en "flyttkartong". Nu har jag och Harry fått flytta ner till min Mamma under tiden de ska renovera igen, för jag får inte ihop livet med bebis utan toalett. Känner verkligen inte något som helst opp att de blir klart innan helgen som dom lovat..
Ja jagvar bara tvungen att få skriva av mig lite här i stressen utan bostad
Nu sa jag ta mig ut på en promenad med Harry och hundarna