Någon i Umeå som har BF augusti 2010? =)
Hej alla!
Hej alla!
Lysa: Tack! Grattis även till dig! Det kanske blir en kille till? Det blir nog full fart till hösten med tre barn i hemmet. Kul för oss! (nästan jämt...)
Kul att många skriver i vilket område ni bor. Har sett två som bor Väst på stan, vi bor också där! Kanske något att lägga till i BF-listan? Ha en mysig fredagkväll!
Välkommen hit Delta1! Trevligt att "se" dig här! Hej till alla andra också förståss! Bra idé med fika tycker jag. För mig funkar söndagar bäst, ibland tisdagar. Övriga vardagkvällar efter 19:30. Kram på er alla!
Delta1: Om du inte hittar listor på nätet så finns det en hel del böcker för gravida. Jag har en som jag gillar som jag nu läser för andra gången. Den heter "På smällen! från A till Bebis..." skriven av Ann Söderlund och Hannah Rosander. Där finns en del listor och annat matnyttigt. Ett plus i kanten är att den är ROLIG!
Starla: Vad blev det för modell på vagnen? Spanar själv på just Emmaljunga eftersom vi hade en sån förra gången och trivdes väldigt bra med den. Modellerna har dock förändrats något...Positivt!
Starla: Jag hade lift förra gången och kommer att ha det även denna gång. Det är otroligt enkelt att ta med sin bebis in när man ska fika hos kompisar o.s.v. Lift rekommenderas alltså varmt av mig! Själv är jag och sneglar på Bugaboo just nu, men det känns så tryggt med Emmaljunga så jag är lite tveksam...Tur att man har tid på sig att fundera!