Någon i Umeå som har BF augusti 2010? =)
Hej!
Hej!
Loris: Tack för länkarna. Ska printa ut dem å pricka av.
På fika skulle jag gärna vilja följa med men det passar inte mig ikväll. Gärna om det blir aktuellt igen.
Starla:
Efter en hur härlig helg som helst i Budapest är man hemma igen för två dagars jobb och sedan ledigt igen :) Flygresan gick jättebra. Hade inte alls behövt oroa mig. Stödstrumpor på, vattenflaskan redo och små gympaövningar under resans gång. Lillknodden i magen var väldigt aktivt under själva flygningen. Dock hann jag inte skaffa mig något intyg om att graviditeten är normal så det var väl tur att ingen stoppade mig :) Men fram till v 28 ska det vara lugnt läste jag någonstans.
Intressant att höra hur ni som fått barn tidigare upplever smärtlindring. Har fått information på föräldraträffen idag. Men blev nog inte så mycket klokare. Håller med dig LindaMattias - vet inte hur jag vill ha det. Svårt att planera innan men vet hur det känns. Epidural hade väldigt många biverkningar enligt vår barnmorska men många verkar ju ha använt det och tyckt det fungerat bra. Måste läsa på lite mer tror jag.
Har också tänkt att bila ner i sommar (10 mil norr om Gbg). Hoppas verkligen att det fungerar och att min graviditet fungerar lika bra som den har gjort hitintills. Skulle bli väldigt besviken om jag inte skulle orka. Nu är det ju jag som kommer därifrån och antar att det är annorlunda då. Där är ju hemma för mig också så skulle jag behöva åka till en annan förlossning är det väl ok. Kanske inte lika självklart om det är till svärföräldrarna man ska till.....
Ja en mycket trevlig fika!
Är dock inte är lika begåvad med namnminne men ansikten kommer jag ihåg
Tror jag trampade lite extra fort hem för att inte bli omkörd av någon äldre dam