Mevea skrev 2011-12-19 20:49:08 följande:
V är också lite mörkrädd numer. Är nog åldern, storasyster var likadan i den här åldern. Just nu har dom en stjärna i fönstret som lyser natten igenom. Sen blir det att skaffa en liten lampa till fönstret.
3bus: var tråkigt att dom är så sega på fk. Jag är glad att jag aldrig haft problem med dom.
Mina problem har berott på mig själv
Så dom har ju varit lätt lösta iallafall...
Vad läser du nu? Läser du samtidigt som du jobbar?
Men det har varit dåligt med pengar för mig denna hösten. Men nu är det över och jag kan börja leva lite mer normalt igen.
Para: ja, det är ju helt klart smidigt med Internet. Bara jag som varit otroligt seg även på den fronten och nu litar jag inte på att det lär hinna komma i tid, så nu blir det affärer...
Barnen är hos sin pappa nu och han ringde förut: -V säger att han har din bankdosa här. Han ville skoja...
Som tur var så har han inte hållt på att trycka på knapparna iallafall! För jag hinner inte till banken för att fixa ny nu
Men V har kommit in i att han vill busa hela tiden. Håller på med hyss och så säger han: men jag är så busig. Jag vill bara skoja med dig! med bebisröst
Puh! Jag tycker det är jättekul att plugga igen, men jag hamnar så lätt efter. Just nu har jag knappt hunnit öppna kursboken och har tenta om ca en månad i BioKemi! Tjohooo!
De har inte varit så sega tidigare. Vet inte vad det sitter i men får väl ringa och tjata i morgon igen.
Jag läser till barnsjuksköterska på distans på halvfart i alla fall var det det som stod i kursbeskrivningen. Men hastigheten kan nog diskuteras.