cii skrev 2011-03-26 19:32:03 följande:
Nu börjar man känna av våren på allvar.
Victor har snott hem ett gäng pallkragar från jobbet. Jag har ett 30tal plantor i köket som väntar på att bli omplanterade.
Igår var vi ute med barnen hela dagen och kvällen. Äppelträdet fick sig ett klipp, gräset fick gödning och vatten. Barnen lekte för fullt och det var soligt och härligt, precis som idag =)
Det går lite drygt i skolan men det är ju inte långt kvar trots allt. *kämpa*
Nu har jag dessutom blivit erbjuden lite arbete vid sidan om studierna. Ett enmannsföretag som behöver lite hjälp med löpande bokföring och fakturering, men jag vet inte vad jag ska ta betalt?! Jag är ju helt novis. =/
Med barnen är det bra. Lova har hamnat i en juniorsäng och spjälsängen sålde jag nöjt idag!
32 gånger sprang hon upp första natten, 7 andra och 5 tredje, sen har hon slutat springa upp =)
Theo har kommit in i "höja rösten perioden" och tetas med sina föräldrar =] Blandade känslor. Haha.
Nästa helg ska vi på husvisning... Men eftersom jag inte har något ordentligt arbete så känns det lite trist. Och värre är väl att syrran ska på samma husvisning samtidigt som oss. Hejohå!
Sol har vi också haft men det blåser kraftigt.
Kul med husvisning även om ni kanske inte kan köpa det nu.