MajMammor 2007 15
Jippi nästan hela inlägget försvann. Ernst
Jippi nästan hela inlägget försvann. Ernst
Äh får ju inte med mer än en rad text, ger upp.
Funkade inte med mobilen så jag testar datorn istället. Jobbade på Ernst & Young nu ca 3 mil till jobbet. Sen får jag 7,5-8 mil beroende på vägval (kortaste vägen åker jag inte vintertid). Där gör jag det mesta på kontoret och har jag inte jobb på kontoret så brukar jag hamna på verkstadsgolvet eller packa varor eller montera saker. Trivdes jättebra när jag jobbade förut så det är inget fel på jobbet, inte lika stor utmaning och chans att vidareutbildas men som sagt ett jobb ett tag iaf. Minst ett år skulle jag tro då ordinarie tjej ska ha ett barn till när som helst. Sen blir det ju bara 75% så lite lägre inkomst men samtidigt en dag ledigt mitt i veckan med Linnea och det kan ju vara värt en hel del det också.
Mumia, kunde ha varit jag som skrev det där, känner så igen mig. Tycker att man borde kunna sätta ord på det som är fel istället för att skrika och gråta, lite svårare att förstå problemet då.
Byter också signatur, mammatirra, Tess82.
Allt är bra med oss, börjar ny-gamla jobbet på måndag så nu blir det ordning och reda och rutiner igen.
Linnea är också mörkrädd och pratar om spöken och monster och annat hon tycker är läskigt. Hon har en nattlampa i sitt rum som lyser hela nätterna.
Usch då, lunginflammation lät inge vidare. Här har vi åkt på en rejäl förkyldning hela familjen så det har varit en lugn påsk.
Linnea reagerade på nåt hon åt, godis tror jag, fick nässelutslag på hela armarna och lite på magen men det gick ner ganska snabbt. Vet inte vad hon reagerade på bara, hon åt non stop och gott och blandat, tog en klunk påskmust också så nåt av det måste det ha varit.