MajMammor 2007 15
Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.
Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.
Men det är majmammor 2007 vi är
Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.
Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.
Men det är majmammor 2007 vi är
DP: Det här med att jaga vattkoppor har i alla fall hängt med sedan mina stora var små och min äldsta blir 25 i år. Men det är en sjukdom du absolut vill ha som barn, för som vuxen kan den vara riktigt grym. Min kompis hade inte haft den och fick den som 30 åring. Hon åkte in och ut på sjukhuset och behandlades med morfin för smärtorna
för att hon blev så dålig.
Mel, ja, så länge man ser att dom mår bra ska man ju inte vara orolig... kanske inte det lättaste jämt då vi har en fislisa som inte äter speciellt mycket alls...
Min lilla rumpa somnade här bredvid, sittandes, dethar nog aldrig hänt förut... Nu börjar hon dock vakna till febrig och dann men får inte ta tempen då hon fått koppa i örat och det missade jag igår när jag tog tempen så det gjorde nog väldigt ont...
DP: ajajaj stackarn inte skoj det där inte!
Kavat: Jo, det vi vill är ju att kunna lämna en lista till dagis där kokerskan verkligen anstränger sig för Jolines skull. Hemma kör vi helt enkelt uteslutnings- och testmetoden ganska oberoende av vad testerna säger hehe.
Såg itne trevligt ut med alla koppor Stackarn.
DP, oj stackarn vad mycket koppor, såg inte så roligt ut .
Linnea är nog fortfarande minstingen här, hon väger fortfarande under 12kg men äter som en häst så jag förstår inte var all mat tar vägen.