MajMammor 2007 15
Johanna har fått för sig att hon ska simma nu, och bara använda armpuffar och ingen badring, som tur är så räcker dem för att hon ska flyta. Hon tar sig faktiskt fram lite på egenhand
Johanna har fått för sig att hon ska simma nu, och bara använda armpuffar och ingen badring, som tur är så räcker dem för att hon ska flyta. Hon tar sig faktiskt fram lite på egenhand
Jag önskar att J kunde tänka sig att leka i strandkanten och inte bara simma som gjabbajna
Jag blir galen på Julia på kvällarna. Varenda kväll efter att vi läst saga, sjungit och sagt god natt så kommer hon på att hon ska bajsa. Och sedan sitter hon 10-15 min efter att hon har bajsat och försöker klämma ut mer bara för att slippa sova. Om vi tar upp henne från pottan skriker hon hysteriskt att hon inte är färdig. Vi har pratat mycket med henne om detta och har sagt att hon får bajsa innan sagan, då är hon med på det, men inte när det väl kommer till saken. Frågar henne flera gånger varje kväll om hon vill bajsa, men det vill hon aldrig förrän vi har sagt god natt.
Nån som har nåt tips på hur vi kan få slut på det? Eller är det bara att vänta på att hon själv slutar?
J hade inte ätit någon lunch på dagis, de väckte henne efter 2 tim sovande. Då hade hon ätit en glass och vattenmelon till mellis.
Nu har hon snart stoppat i sig en barnmatsburk framför TV, var inne på 4:e dagen utan mat.