MajMammor 2007 15
Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.
Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.
Men det är majmammor 2007 vi är
Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.
Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.
Men det är majmammor 2007 vi är
DP: j är hemma och är pigg hon har tom ätit i 2 dagar. W är fortfarande kvar på sjukhuset med lunginflammation.
Men fy, har han fått lunginflammation stackarn!!!
Här var det inte skrivet på länge
Johanna har fått ett "nytt liv" sedan de fixade hennes pacemaker. Nu orkar hon leka som andra barn igen
Ne, lite sorgligt att vi "tappat stinget" i tråden
Härligt att hon blivit bättre!!
Här har de flesta klapparna inhandlats via webben
Alla klappar klara... man måste bara älska internetshopping Betalar gärna de extra kronorna i frakt för att slippa åka in till Karlstad och all stress
Jag pluggar som en gris, vem hade trott att gymnasiet var så svårt? Men den 25e februari är jag klar, då har jag läst in 3-årigt gymnasium på 13 månader *pust* det känns vill jag lova. Sitter uppe till 2-3 varje natt och skriver, helt sjuka inlämningar...
Hoppas ni alla får en så trevlig jul som det bara går!!
/Elin
När det ekar tomt på kontot är det svårt att shoppa, saknar 2månaders vab från fk. De har drgit totalt 16tusen från lönerna men ingen utbetalning från fk än.