RosaNapp skrev 2010-03-13 11:09:00 följande:
syrra: stackars liten. D P: säger samma sak där, men snart är det över. Det brukar ju hålla i sig några dagar med öppna koppor, även om det naturligtvis är irriterande när dom sitter på olämpliga ställen. Idag ahr V sprungit på dass massa gånger, men iallafall inte kissat på sig. Tydligen hade han druckit mycket nyponsoppa och någon sorts multivitaminjuice (som vi aldrig har hemma). Mycket citrus där i.
Stackarn... Så trist när de inte gör rätt, när du tom. skickat med mat! Jag hade blivit jätte arg och ledsen för det är ju du som får ta konsekvenserna...
Egentligen tycker man att de borde ta konsekvenserna av sitt handlande, men det funkar ju inte heller.
Jag har fortfarande inte pratat med mina svärisar. Maken har försökt ett par gånger, men det har slutat med att han inte velat ringa igen då de bara fortsatt ösa ur sig skit om mig. Men i deras fall förstår de inte utan vände hela diskutionen om allergier mm mot mig att jag var idiot och inte gick att samarbeta med. De hade t.ex sagt att jag fick skylla mig själv att jag fick i mig gluten där i jul för jag är vuxen och äter själv!
Men lilleman som också fick i sig var det i alla fall lite synd om. Att vi förmodligen fick i oss vid samma tillfällen för de slarvat, nej, det kan de inte förstå för allt är ju mitt fel.
Konstigt att jag faktiskt har en himla massa goa vänner till skillnad från dem.