K Kavat och Heoo: ja, det blodprovet skulle ju egentligen ha tagits samtidigt som pricktestet, fick jag veta när vi träffade läkaren iallafall, men sen när sköterskan gjorde pricktestet så tog hon inget blodprov. När jag frågade varför sa hon att det stod det inget om i papprena så det skulle hon inte göra. Sa då att då kan hon väl fråga läkaren om det så vi kunde få det gjort? Nej, det var ju så stressigt den dagen så det var inte så viktigt. Fick träffa läkaren igen efteråt (så stressigt var det tydligen) och hon sa då att vi skulle få kallelse om 2 max 3 veckor för det. Läkaren var ny och ung och sköterskan äldre och dominant, antar att läkaren inte ville stöta sig med donnan direkt.
I vilket fall som, någon kallelse kom ju inte så jag ringde, ringde och ringde igen, men fick bara svaret att kallelse var på väg. Utan kallelse, ingen tid! Tjohooo!
Ja, det kan ju vara sojan då, men jag får honom ju inte att byta ut den. Iofs frågade han själv efter risdryck med chokladsmak nyss så kanske han börjar tycka lite bättre om risdrycken då. Å andra sidan så är det ju just risdryck med chokladsmak han hittills tyckt varit ok, varken mer eller mindre. Vanlig risdryck gillar han inte. Men men, det är bara att fortsätta prova. Är ju tid kvar till blodprovet