MajMammor 2007 15
Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.
Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.
Men det är majmammor 2007 vi är
Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.
Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.
Men det är majmammor 2007 vi är
Johanna sysselsätter sig väldigt bra själv. Sitter mycket och ritar eller pusslar.
Kevin vill mest leka med djur, dinosaurier etc. Och då ska man sitta med å hitta på vad de gör, helst ska de slåss å äta upp varann !!!!!!! Fast jag brukar leka lite snällare
Han har börjat kissa i sängen på natten, vet inte vad det kan bero på. Han lämnade bort napp och snutte till tomten och det har börjat efter det!
I natt vet jag inte vad J har hållit på med 01:30 hittade vi henne i garderoben, tog tid innan hon somnade om. Sedan vaknade hon 5:30 och höll på och stökade, var ledsen skulle ha mjölk men så hällde inte pappa upp till ett visst streck osv.
När hon har sovit så har W stökat, hostat och haft sig så i dag får han åka till doktorn.
Dp: Jo, det var min tanke, men han fick välja och valde att ge den till tomten. Sen var den på gränsen till upplösning, bara trasor å trådar!! Kanske ska tomten skicka snutten med posten?!
Lite sorg i hjärtat när jag inser att det gått över en vecka utan inlägg i "vår" tråd.
Kan ju bidra med informationen att jag går o väntar på BIM lite spännande även om jag inte har allt för stora förhoppningar...
mumia: hur länge har ni försökt nu?
här har vi försökt 16 månader nu, har BIM på torsdag. Tror det är kört även denna gång, börjat få lite spottning
tråkigt och jobbigt!