MajMammor 2007 15
Fick hem korten som togs på dagis i veckan. Så glad jag blev, dom har verkligen lyckats! Hon blev sååååå fin!!
Fick hem korten som togs på dagis i veckan. Så glad jag blev, dom har verkligen lyckats! Hon blev sååååå fin!!
Vakna på nätterna? Ja hon vaknar nog till någon gång och klättrar upp till oss men hon säger inget och "stör" oss inte, så vi vet sällan när det skett, vi bara inser när vi vaknar att hon krypit upp till oss
Däremot så skulle jag ju behöva ta upp o kissa henne men jag är helt enkelt för lat för det. Nu har bakslagen varit så till den gräns att jag återinfört blöja sen en tid tillbaka...och den är oftast väldigt våt på morgonen
En grej som jag tycker är lite jobbig också är hennes humör och uppförande när hon är trött. Idag hämtade jag 16.30 från dagis och hon blir så "jävlig". När vi kom in så började hon gallskrika för det krångla lite vid avklädningen. inte fick jag hjälpa henne heller så hon låg nog på golvet och gallskrek i en kvart eller nåt. Sen ropa hon på mig för då hade hon inte brytt sig i att hon var kissnödig när hon låg där o var arg så hon kissa ner sig, med overall och allt
Åhh en dag utan bråk! jippiii
Kavat - nu när jag ändå har dig på tråden så att säga: Kattallerig...om man misstänker lite LINDRIG överkänslighet....kan det utvecklas till värre överkänslighet och allergi om man utsätts för det eller blir man bättre av att utsättas för det??
GOD JUL!!
Puzz - Åh fan! Grattis!!
(själv hoppas jag få till ett plus inom snar framtid )
Gott nytt år alla vänner!!
Seg dag här idag. Vi var på nyårsfirande och kom inte i säng förrän 02 inatt.....gällde även Jolina
Sov till 09.15 men humöret är ju därefter
Zas och Memba - åh ni anar inte vad jag känner igen mig i vad ni skriver
Dom härliga 3 åringarna har verkligen egna viljor!!!
Memba - Jolina har alltid varit dålig på att leka själv kan vara frusterande ibland då man har "vuxengrejer" att uträtta....
Lite sorg i hjärtat när jag inser att det gått över en vecka utan inlägg i "vår" tråd.
Kan ju bidra med informationen att jag går o väntar på BIM lite spännande även om jag inte har allt för stora förhoppningar...