MajMammor 2007 15
Grattis Kavat
Grattis Kavat
Isabella har lagt pärlplattor. Nu glor hon på tv medans jag försöker få gjort lite vettigt vid datorn (som att sitta här?)
Ska baka pizza senare till middagen. Så japp, regn här med - svårt nog att gissa
Hemma igen efter en dryg veckas semester i Dalarna.
Betat av Borlänge, Falun, Leksand, Rättvik, och så Borlänge igen, på bröllop.
Tyvärr så var inte vädret på vår sida, så mest regn eller kallt och mulet. men man kan ju inte få allt.
Mumia - får hoppas du får ett vettigt besked snart då
Här grubblas det också en del.PÅ lite allt möjligt sådär. Framför allt så tycks jag ha fått en väldigt djupsinnig och klok tjej, som sätter mig på det hala ibland.
Hon hade idag en lång diskussion om att Om hon avstår leksaker och andra saker som man måste köpa, så behöver inte jag jobba. och då kan hon vara hemma med mig istället för att vara på dagis. och det vore ju så bra eftersom hon saknar mig när hon är på dagis.
hur hon kom fram till det hela vet jag inte, det bara kom som svar på att jag tyvärr måste söka jobb.
Känns lite hårt att höra från en sådan liten att hon är villig att offra leksaker och annat för att få vara hemma med mig. (Jag vet ju att hon inte menar det egentligen - på sikt, men det sätter en ju lite på pottkanten när hon ens tar det resonemanget liksom)
JAg känner mig snarast som ett fån - "Hej, kommer ni ihåg mig, jag jobbade hos er för 6 år sedan!"
Vore lite pinsamt om de 1. Inte kom ihåg 2. Kom ihåg och inte trivdes lika bra med mig som med dem
Ja, ni ser ju själva hur tankegångarna går - stressfaktor Allan liksom
Åhh det gick fort - grattis till lille William Syrra
Grattis till bröllop!
Fasen, haglar bebisar, bröllop och annat här ju