MajMammor 2007 15
Här är ni, kul att ha lite koll på er
Imorgon ska vi till Vildmarkshotellet på Familjespa! Bada, leka, familjedisco, god mat och fint hotellrum förväntar jag mig
Här är ni, kul att ha lite koll på er
Imorgon ska vi till Vildmarkshotellet på Familjespa! Bada, leka, familjedisco, god mat och fint hotellrum förväntar jag mig
3bus: usch. Så såg min bil ut i morse när jag skulle hem från jobbet, då hade den stått 1 dygn i snöyran. Så trist det är med snön! Heeeja våren
Lycka till Tess
Glad Påsk allihop!
På påskafton har vi tiggt till oss barnvakt för en gångs skull Sambon (och numera fästman också ) och jag ska hyra filmer och köpa god mat och bara mysa hemma hela dagen lång! Nice nice
Kavat: Ja det blir häääärligt
Kavat och Mumia: tack, tyckte det var dags på 9 årsdagen
Har också haft problem med Pontus mage några gånger då den varit väldigt trög. Frågade på Apoteket och de kunde inte rekommendera något till honom pga hans ålder. Hon sa att jag skulle rådfråga med bvc....och försöka få i honom mycket vätska och ev. katrinplommon. Hoppas det ordnar sig med hennes magge.
Heoo: tack
Darling Pink: oj 18 år det e lång tid det Härligt, snart dax att börja planera för bröllop för er då
Tack alla
USch vad trist med snö som vräker ner nu Hade hoppats på att få ställa undan snöskyffeln och slippa se den förrän nästa vinter. Hoppas det snart blir vårväder igen! Ha en fin annandag allihop!
Darling Pink: jag bor i södermanland. Här försvann dock snön under dagen, skönt shoppade vårjacka igår, härligt!
Kristallen o 3bus: Vår Pontus vägde 4980 g när han föddes utan att jag hade gravdiabetes eller ngn annan komplikation. Behöver inte vara något fel