MajMammor 2007 15
Tassar förbi, bättre sent än aldrig!
Här kommer en nummer 2 i september!!
Kram från oss
Tassar förbi, bättre sent än aldrig!
Här kommer en nummer 2 i september!!
Kram från oss
Grattis Grattis Grattis, har ingen aning om vad som händer å sker, men grattis till alla som fyllt eller kommer att fylla, och grattis till bebisar!
K fyller den 11 maj, men vi ska på 3 års koll redan imorrn. Å lillebror eller lillasyster kommer ju inte förrän i september
Å trots?! Har en liten som gärna slåss, buttas å drar i hår (om det är jämnåriga) å kastar saker när han blir arg! Inte alltid lätt att veta hur man ska bemöta dem, men det går nog ganska bra ...
En fråga:
Vi ska ju ha bebis i september och då är K 3 1/2 år.
Vad har ni som fått bebis nu för vagn, eller någon annan med erfarenhet?
Funderar på en snygg Bugaboo jag hittat på blocket, men ska man kanske ha så att båda kan sitta/ligga???
Vi har varit på 3 års kontroll idag! Han väger 16kg och är drygt 101cm lång.
Allt bra, han lesbar (?) lite, men det kan ha och göra med att han är uppvuxen med 2 språk samt galen i sin napp! I och med att han nyss blivit blöjfri så tänker jag inte ta ifrån han nappen också!
Haha ... Ja, jag har sagt att tomten ska få nappen å det är ju ettag kvar!
Hej Ms Leia,
Jag har oxå nyss hittat hit, tjuvar lite på jobbet, men hemma finns dock ingen tid till familjeliv!!
Vi ska ha nummer 2 i september, dock pappa nummer 2!
Kevin ska få följande av mig när han fyller: En verktygslåda med verktyg, målarbok spindelmannen, duplo lego grejjer, böcker, sen vet jag inte om det va nått mer. Av mormor får han alla dockor i serien Pippi, han har Pippi, Tommy å Annika å får resten av mormor.
Av sin pappa får han en sparkcykel ...
Dock jag som ska köpa sparkcykeln, 3 eller 2 hjul ? Nån som kan ge råd?
Ja, egentligen behöver de ju oftast inte mer grejjer än de har ... Men det ä ju så kul å handla
Jag funderar på en lite högre säng till K, en sån man kan krypa under, men de kanske är för små??