MajMammor 2007 15
Hej hej, va aktiv här förr när jag väntade och hade fått mmin son i maj -07. Nu e jag här igen och vänar nr2 i juli -11.
Hej hej, va aktiv här förr när jag väntade och hade fått mmin son i maj -07. Nu e jag här igen och vänar nr2 i juli -11.
Har blivit att man vart mer på Facebook och jobbat och sånt :)
ja verkligen fina smycken :)
Vi har ta i trä klarat oss från de flesta sjukdomar. Jag börjar idag se ljuset efter magsjuka :s FY för magsjuka de e verkligen vidrigt. Får hoppas lilleman klarar sig.
Vänta bara tills hon fått barn själv :D De e oftast då många inser hur fel de haft om många saker :)
Hej alla, nu har ja o bebis vart i växjö några dagar och studerat :)
Skönt o va hemma o vila lite. Bebis försöker gräva sig ut genom magen känns de som :s
Oj vad glad jag e att Filip inte har nån trots. jag brukar få höra åååå mamma du e bäst :)
Idag har jag och Filip vart på simskola(minisim) Super kul :)
Hos oss får man minsan inte göra 3d. Fattar inte varför sjukvården inte använder det när de finns.
Här e våren låångt borta :( Har 20-40cm kvar här. Inge vidare för varken lilla jag som e gravid med världens foglossning eller ute leken för sonen. men snart så borde väl snön även här ge sig. Grannen har räknat ut att om snön ligger 2v till har vi haft snö konstant i 6månader!!!! Helt galet.
Är de någon som har en såndär stor studsmatta till sina barn? Funderar på att köpa en till sonen nu men det e ju en jungel. Billiga finns de tydligen inga reservdelar till och de lite dyrare är jätte dyra. Några tips?
har hittat en ok studsmatta på jula. Fanns reservdelar o köpa oxå.