MajMammor 2007 15
Kikar in från ett snöigt Sala och hoppas det är bra med er alla! Kram
Kikar in från ett snöigt Sala och hoppas det är bra med er alla! Kram
Här är det oxå mamma som gäller. C var i en "pappafas"ett tag men den har gått över nu.
Har alla era barn slutat med blöja nu? C tränar utan då och då, ibland går det bra ibland händer det "olyckor". Men hon går ofta på toa/potta när hon har blöja oxå.
Matvägrar ganska friskt *pust*. Vissa dagar går bara ett par ägg/smörgås och en pannkaka ner..
C har äntligen fått remiss till op av halsmandlar, kan tänka mig att allt blir lite bättre sen.
Idag sa dagisfröken att C börjar bli stor nu så dom har planerat flytt till storbarnsavd i början på maj! Tänk vad stora våra små har blivit!
Här är en till som ska få sluta med nappen till sommaren. Vi ska oxå till djurparken
Hjälp vad nervös jag är nu! En ssk från öron ringde återbud så C ska opereras imorgon redan(halsmandlar). Det går säkert bra men jag vet att allt vi gått igenom kommer påverka mig imorgon när dom söver lilla skruttan...
Många som är sjuka nu tror jag..
Idag kom vi iaf hem från sjukhus och op gick bra. C har varit jätteduktig hela tiden! Min lilla sessa Hon smällde i sig en hel kall pannkaka i ett naffs när vi kom hem. Stackarn, utsvulten som bara fått äta yoghurt och isglass...
C ska vara hemma två veckor hon med. Vad var Pontus symptom, blev det bättre efter op?
Sötboll...glömde skriva att det var till dig men det kanske ni förstod
Grattis Ella!
Grattis till Johanna!
Evsi: Beklagar Kram
Hej!
Hoppas ni har det bra i sommarvärmen!
Här har vi en donna som är toktrotsig. Envis som synden
Det kanske finns fler?
Vet inte om jag har skvallrat för er att vi väntar smått. Äntligen! Cornelia och våran lilla ängel ska få TVÅ syskon om allt går vägen
Kram på er!
Tack för alla grattis!
Här ska vi så småningom försöka ta bort nappen, C har precis blivit något sånär torr på dagarna så jag tror vi väntar ett litet tag så det inte blir för mycket på en gång...
På tal om mat så äter C nästan ingenting. Idag fick vi nästan tvinga i henne vatten Man får vara glad om en glass slinker ner under dagen...
Har sett tvillingarna idag på vul. Båda mådde prima så nu försöker jag vara positiv... åtminstone för stunden.
Hej på er.
Idag har C varit på koll hos prematurdoktorn.
Allt fint. 13 kg till 95 cm... Hattmått 49 cm.
mumia: Spännande, hoppas det blir syskon snart då
Heoo: Tråkigt att ni ska gå isär...
Önskar er lycka till ni som har bf i snar framtid. Själv är jag nu i v.13 och börjar redan bli rund Har svårt att förstå hur stor man blir med två egentligen...
DP: Grattis!!