Inlägg från: MinEmPsi |Visa alla inlägg
  • MinEmPsi

ljus för våra änglar

Vill Tända ett ljus för min lilla tjej, Emma Backlund.
    Så älskad men så otrolig saknad...
    Du finns i våra hjärtan för alltid och vi tänker på dig varje dag.
    Många tusentals pussar och varma kramar både ifrån mig och din pappa.

.....^…...
    ..../........
    ...(....)…...
    ...,~’~,…...
    ...|.....|…...
    ...|.....|…...
    ...|.....|......
    ...|___|.....
    ..(____)..
    .(_____)..

• MinEmPsi

Vill tända ett ljus för min lilla tjej idag.
    2år av saknad, 2år har nu gått sen den dagen vi låg där uppe hos barnmorskan för ett helt vanlig rutinkontroll..trodde vi...2år har nu gått sedan vi gick höra de värsta orden någonsin. 2år sedan slutade ditt hjärta att slå.

Åh min lilla tjej, du är så saknad här!

• MinEmPsi

Tänder ett ljus för min Emma idag!{#lang_emotions_heart}

Begravningsdagen, så idag är det sista gången jag fick se min tjej för allra sista gången för 2år sedan. Jag minns det ännu en dag. 
    Och efter begravningen, oj det kändes som man hade sprungit maraton för att man var så totalt utmattad psykisk och fysiskt.  

Jag och din pappa saknar dig oerhört mycket!!
    Du finns alltid med oss!

• MinEmPsi

Ett ljus För dig min lilla prinsessa! Klaraste av de alla då den lyser för all kärlek jag har för dig.. Mamma saknar dig såå. Fruktandsvärt mycket att hjärtat gör ont när det slår.

Jag blundar och försöker föreställa mig hur du skulle sett ut nu..
    Undrar så vad du skulle tyckt om.. vad vi skulle ha gjort nu.. få pussa dig som jag kan med din syster för att säga god natt. och godmorgon för att se ditt leende.
    Kunna få krama om dig än att få krama om dig i mina tankar...

Tänk om man hade upptäckt i tid, tänk om tiden inte skulle stjutas upp, tänk om jag skulle fått åka in trots allt. tänk om..........

Ett ljus för dig min älskade! Mamma älskar och kommer alltid älska dig! Puss{#lang_emotions_heart} 

• MinEmPsi

Min Älskade lilla Emma..  Vad mamma saknar dig. {#lang_emotions_heart}

Är mycket med lekparken med din lillasyster{#lang_emotions_heart}..något jag hade sett framemot att få göra med dig med..få se dig leka med hink och spade och åka kana.. se dig skratta och ha kul...
    ..ser din lillasyster skratta så glatt..blundar för en stund och ser dig stå brevid och ropar "mamma mamma,kom nu..nuuu vill jag åka kana..kooommm" och du så ivrig för att ha kul så du drar i mig och vill att vi ska skynda oss!... 

Önskar jag fick leka med er båda..få gå ner med er båda till badstranden och fika och ni båda ska få känna sanden och vattnet mellan tårna.. 

Jag saknar dig{#lang_emotions_heart} Kom tillbaka hjärtat.. 

• MinEmPsi

Hjärtat mitt! Dina små morbröder som du skulle springa och leka med.. var och hälsade på dig igår!

De pratade om dig...de undrade varför du var tvungen och ligga under jorden långt långt ner..  Jaa, jag undrar också..varför fick du inte stanna? Jag ser på din andra morbror, ni skulle vara lika gammla.. undra vad ni skulle ha gjort ihop.. Hjärta  Alla de lekarna som aldrig blev av.......

Älskar dig!Hjärta  /Mamma

• MinEmPsi

Hjärtat. idag har du namnsdag. Är dessutom "senaste mensens första dag", fast 07.
    Den tiden vi väntade dig, men vid detta datum då visste vi inte att du snart skulle visa ett pluss för oss...
    minns det ännu idag. därtill ditt namn, så du räknas ända från start..... vi saknar dig!

Svar på tråden ljus för våra änglar