Inlägg från: Vädur 78 |Visa alla inlägg
  • Vädur 78

Carlanderskatöserna del 19

cotton skrev 2010-12-13 15:12:43 följande:
    Hej tjejer!

Å, jag är så glad! Var på CA hosTorbjörn och där fick vi se vårt lilla pyre! 16 mm lång och den "sparkade" på rejält där. Jag är så ofantligt men försiktigt lycklig.

Torbjörn sa att ser det så här bra ut, går det bra i mer än 95% av alla fall och att det är osannolikt att vi ska ha sådan otur som vi hade med Cornelius igen... Så just nu är jag nog lyckligaste tjejen i världen. Och galet förälskad i min pigga lilla bebis!
    Grattis vad härligt Vilken vecka är du i nu??? KRAM
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    cotton skrev 2010-12-13 15:23:02 följande:
    Jag är i vecka 8+0, alltså går jag in i nionde veckan idag.
    Härligt Så glad för eran skull
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    cotton skrev 2010-12-13 15:56:53 följande:
    Ja, känslan är overklig och lycklig på en och samma gång. Jag hade sådan ångest innan att jag faktiskt grät när vi kom in till Torbjörn. Stackarn, fick en hysterisk gravid kvinna på halsen. Och efteåt, när allt sett så bra ut, fick han en stor spontan kram och blev helt paff men glad över det... Så det var verkligen en känslomässig bergodalbana
    Han blev nog glad, tänk vilket bra jobb de gör, vi måste ju visa att vi uppskattar det
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    Skrippo skrev 2010-12-14 20:16:42 följande:
    Blä blä blä! Vad det är segt att ruva...
    Och jag är bara på Rd 3 idag...
    Inboxade dig precis hur det var Så det är blä blä blä Kan bara hålla med, ruvningen är hemsk! Kram till dig och tummarna hålls hårt
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    Fylgja skrev 2010-12-15 13:28:49 följande:
    Ja... den där idén någon presenterade här (minns inte vem Skäms) om att vara sövd under ruvningsperioden verkade rätt tilltalande tyckte jag! Så mycket tankesnurr man har de där dagarna och så försöka leva på som om inget speciellt pågick...  kram på dig!
    Det var säkert jag Var tokig sist under min ruvning
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    cotton skrev 2010-12-15 21:23:12 följande:
    STOR kram tillbaka
    Tack vännen! Är så glad för din skull!!!
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    cotton skrev 2010-12-15 21:40:59 följande:
    Å vad du sprider härlig energi just nu Vädur!

Ha en riktigt underbar kväll!

KRAM!
    Detsamma!!!
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    Skrippo skrev 2010-12-15 22:10:35 följande:
    Hej på er

Rd4 idag och JA ni får gärna söva ner mig
    Hade ju sen ÄL men hade BIM igår men ännu ingen mens i sikte....
    Så man kastas mellan hopp och förtvivlan. En pärs att kolla trosorna och pappret  när man går på toa...

Har inte mensen kommit tjuvtestar jag kanske till helgen...

KRAM
    Spännande Håller tummarna hårt nu och hoppas på ett fint plus till helgen! KRAM
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    majsanna skrev 2010-12-16 17:28:40 följande:
    Var idag hos hemortsläkaren och lade upp planer för vårt nästa försök. Vi kommer göra ett fullständigt färskförsök, trots att vi har ägg i frysen. Om mensen kommer tidigast på nyårsafton så kan jag börja med sprutor direkt och med äggplock runt den 12 januari. Skulle mensen komma före nyårsafton så får vi vänta en månad till eftersom CA har julstängt
    Håller tummarna för att mensen kommer tidigast på nyårsafton så du kan starta direkt Tror du gör rätt i att göra ett nytt färskförsök sen kommer du nog ha ett gäng i frysen sen till syskonförsök Hur mår du nu annars??
    KRAM KRAM KRAM KRAM  
    ♥♥♥
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19